کد خبر : 1621
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آبان 1392 - 8:38
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی : صدرنشینی حاصل تلاش گروهی است/ تیم های ابطحی جوان و دونده هستند

شمسایی : صدرنشینی حاصل تلاش گروهی است/ تیم های ابطحی جوان و دونده هستند
دبیری تبریز با پیروزی 5 بر 2 در مقابل شهرداری ساوه مجدداً به صدر جدول برگشت.

سرمربی – بازیکن تیم دبیری تبریزگفت: صدرنشینی تیم دبیری تنها با وحید شمسایی نبوده و با تلاش تمامی افراد باشگاه حاصل شده است.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت باشگاه دبیری تبریز ،وحید شمسایی گفت: صدرنشینی تیم دبیری حاصل تلاش تیمی بازیکنان، کادر فنی، مدیریت، روابط عمومی، تدارکات و سایر عوامل باشگاه می باشد.
سرمربی تیم دبیری تاکید کرد: از روز اول تاکید کردم که ما یک گروه هستیم و نباید تمام موفقیت ها به نام وحید شمسایی ثبت شود و نقش امیر شمسایی و شهاب سفال منش در موفقیت های تیم بسیار می باشد و بدون آنها امروز در چنین جایگاهی قرار نداشتیم.
وی که در بازی با شهرداری ساوه دو گل زد و دو پاس گل داد در مورد این بازی گفت: مقاومت تیم مهمان کاملا طبیعی بود، زیرا مقابل یکی از مدعیان قرار گرفته بود و همه تیم ها در بازی مقابل تیم های صدرنشین از انگیزه بالایی دارند.
شمسایی ضمن تقدیر از مربی سابق خود گفت: مربی تیم شهرداری ساوه از بزرگان فوتسال کشور بوده و خود در دوره بازیگریش ستاره فوتسال ایران بود و خصوصیات تیم های تحت هدایت وی جوانی و دونده بودن می باشد، اما امروز ما با استفاده از تجربه خود موفق به پیروزی مقابل تیم شهرداری ساوه شدیم.
بهترین گلزن جهان تصریح کرد: بازیکنان تیم دبیری امروز با تمام وجود و با قلب و روح خود بازی کرده و من بابت تلاش آنان کمال تشکر را دارم.
از هواداران تشکر می کنم
وحید شمسایی با تشکر از تماشاگران تیمش گفت: من معتقد هستم که در تشویق ها نباید به افراد بی احترامی شود و تماشاگران تیم دبیری امروز در طول بازی به تشویق تیم خود پرداخته و نشان دادند که از فرهنگ بالایی برخوردار بوده و بهترین تماشاگران ایران می باشند و من حتی زمانی که با پیراهن سایر تیم ها به تبریز آمدم، هیچ وقت از سوی تماشاگران این شهر مورد بی احترامی و توهین قرار نگرفتم.
از صدرنشینی مجدد خوشحال هستم
وحید شمسایی با ابراز خرسندی از صدرنشینی تیمش گفت: هنوز تا پایان مسابقات و کسب قهرمانی راه طولانی در پیش است و آخر شاهنامه خوش است.
وی در مورد نزدیک شدن تیمش به قهرمانی نیم فصل گفت: با وجود اینکه از صدرنشینی تیم خوشحال می باشم، اما باید عنوان کنم به قهرمان نیم فصل جامی داده نمی شود و تمام تلاش تیم باید برای قهرمانی در پایان فصل متمرکز باشد.
شمسایی خاطر نشان ساخت: امروز استراحت داشته و تنها استخر خواهیم رفت و از فردا تمرینات تیم برای بازی بعدی آغاز خواهد شد.
تمام بازیکنان در اختیار تیم هستند
سرمربی تیم دبیری تبریز گفت: خوشبختانه تمامی مصدومیت های بازیکنان تیم برطرف شده و تنها امید ابراری نیا دوران نقاهت خود را سپری می کند و امیدوارم وی نیز از نیم فصل دوم در اختیار تیم باشد.
وی افزود: با اتمام محرومیت من و همچنین بازگشت فرهاد فخیم که به دلیل ایام سوگواری سالار شهیدان و حضور در مراسمات به وی اجازه مرخصی در دو بازی داده بودیم، تیم ما کامل شده و با تمام قوا به مصاف حریفان خواهیم رفت.
زمزم اصفهان را دستکم نخواهیم گرفت
وحید شمسایی در مورد حریف بعدی تیمش عنوان کرد: تیم زمزم نماینده دیگر شهر اصفهان می باشد که بازیکنان خوبی دارد و دو هفته است که حسین افضلی از مربیان خوب فوتسال کشور به کادر فنی این تیم اضافه شده و شرایط بازی با این تیم سخت می باشد.
وی افزود: نباید این تیم را به سبب جایگاه اش دستکم گرفت و قطعا با برنامه و برای پیروزی به مصاف این تیم اصفهانی خواهیم رفت.
پایان پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۹:۰۶

زنده باد شمسایی!زنده باد دبیری و تبریز!

نام ... سه شنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷

شمسایی دوستت داریم . انشاء اله همچنان صدرنشین و آقای فوتسال ایران و جهان باشی.

نام ... سه شنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۲

فقط سلطان وحید شمسایی

نام ... سه شنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۸

بخدا فوتسال ایران بدون وحید شمسایی هیچی نیست.
بذارید از فوتسال خداحافظی کنه اون وقت متوجه میشید که چه الماس گرانبهایی رو داشتیم و قدر ندونستیم.

نام ... سه شنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۰

دقیقاً با نظرت موافقم.
وحید شمسایی یکدونه است.
تمام افتخاراتی که تیم ملی فوتسال کشور و سرمربی های وقت تیم ملی بدست اوردن بهخ خاطر وجود شخص وحید شمسایی بوده نه هچ کس دیگه.

نام ... سه شنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۲

وحید شمسایی در عرصه مربی گری هم مطمئناً موفق میشه.
تا الان که حریفا به گرد پای تیمش هم نتونستن برسن.
انشالاه تا اخره فصل همینطور هست و قهرمان ایران و آسیا میشه.