کد خبر : 1628
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آبان 1392 - 11:40
-

مهدی نعمتی سرمربی شهرداری نکاء شد

مهدی نعمتی سرمربی شهرداری نکاء شد
پس از برکناری احد جعفری، باشگاه شهرداری نکاء مهدی نعمتی را به عنوان سرمربی جدید این تیم دسته یکی انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد شکری سرپرست تیم فوتسال شهرداری نکاء در گفت و گو با fut5al  ضمن تشکر از تلاشهای جعفری در تیم شهرداری نکاء از انتخاب مهدی نعمتی مربی نام آشنای فوتسال مازندران به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال شهرداری نکاء خبرداد.
مهدی نعمتی که از چهره های تحصیل کرده فوتسال ایران به شمارمی رود پیش از این سابقه هدایت تیمهای شهروند و راه ساری را در کارنامه خود دارد و سال گذشته در نیم فصل دوم مسابقات دسته اول با حضور در نکاء نتایج قابل توجهی با این تیم کسب کرد ومانع سقوط این تیم به دسته پایین تر شد.

تیم فوتسال شهرداری نکاء در اولین حضور مهدی نعمتی به عنوان سرمربی روی نیمکت خود روز گذشته در هفته پنجم لیگ دسته اول موفق شد مقابل زاگرس خوزستان به اولین پیروزی این فصل خود برسد.
پایان پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ایمان ترابی آبلویی چهارشنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷

باسلام.اززحمات چندین ساله احد جعفری تشکر میکنم و امیدوارم آقای نعمتی با تجربه و فوتسال بلد و با پرستیژ فوتسال شهرمون نکا رو به جایگاهش برسونه.امیدوارم از پتانسیل بالای مسئولین ورزش دوستی مانند مهندس رجبی، مهندس جلالیان،دکتر محمودیان،مهندس اسدی و اعضای شورای شهر جدید استفاده بشه تا فوتسال وتمامی رشته های ورزشی شهرمون خصوصا تکواندو پیشرفت کنه.انشالله