کد خبر : 1721
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آبان 1392 - 15:04
-

نمی دانم با چه معیاری بازیکنان جدید را دعوت کرده اند/ زمزم برادر خوانده گیتی پسند است

نمی دانم با چه معیاری بازیکنان جدید را دعوت کرده اند/ زمزم برادر خوانده گیتی پسند است
مربی دبیری تبریز و مدرس بین المللی فوتسال در خصوص لیست تیم ملی فوتسال ، بازی هفته بعد با زمزم اصفهان ، نقل و انتقالات نیم فصل و .... می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت باشگاه دبیری تبریز ، شهاب سفال منش در مورد لیست جدید تیم ملی گفت: با توجه به اینکه با اقتدار در صدر جدول قرار داریم از خسوس انتظار بالایی داشته و امیدواریم بودیم حداقل سه بازیکن تیم دبیری به اردوی تیم ملی دعوت شوند.
وی افزود: خسوس بعد از رقابت های جام جهانی برزیل از مسابقات لیگ فوتسال ایران بازیی را مشاهده نکرده و نمی دانم با چه معیاری بازیکنان جدید را دعوت کرده است .
مربی تیم دبیری تبریز در خصوص وضعیت تیمش گفت: برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور تمرکز کرده و برایمان فرقی ندارد که با چه تیمی بازی می کنیم. ما یک تیم صدرنشین می باشم و فقط به قهرمانی فکر کرده و برای کسب این موفقیت، برایمان مهم نیست که با چه تیمی بازی داریم و تلاش می کنیم که در هر بازی به پیروزی رسیده و نباید بهانه ای برای از دست دادن امتیاز داشته باشیم.
وی افزود: در این ده هفته از شروع مسابقات، به آن نتیجه ای که می خواستیم رسیده ایم و باید عنوان کنم که یکی از عوامل موفقیت تیم ما شناخت از حریفانمان بوده و به خوبی تیم های رقیب را آنالیز کرده و با برنامه های خود به نتایج مطلوب دست یافته ایم.
مدرس بین المللی فوتسال در مورد بازی تیم دبیری مقابل زمزم گفت: با توجه به تغییراتی که در این تیم اصفهانی صورت گرفته است و حسین افضلی به کادر فنی این تیم اضافه شده است، شاهد بازی های بهتری از این تیم خواهیم بود و دیدار ساده ای برای تیم دبیری نخواهد بود.
وی افزود:تیم زمزم به نوعی برادر خوانده گیتی پسند می باشد و برای کسب امتیاز و کمک به دیگر تیم اصفهانی وارد میدان خواهد شد و ما نیز برای تداوم صدرنشینی خود چاره ای جز پیروزی و کسب سه امتیاز نداریم.
مربی تیم دبیری از آنالیز تیم اصفهانی خبر داده و تاکید کرد: خوشبختانه در این بازی هیچ بازیکن مصدوم و محرومی نداشته و برای پیروزی با تمام قوا به اصفهان خواهیم رفت.
سفال منش در مورد برنامه تیم دبیری در تعطیلات دو هفته ای مسابقات گفت: ابتدا می خواستیم یک اردو در یکی از شهرهای ایران برگزار کنیم، اما با توجه به اینکه در ابتدای دور برگشت چندین بازی تیم در تبریز برگزار خواهد شد، در حال بررسی برپایی یک اردو در خود تبریز می باشیم و قطعا برنامه تعطیلات با تمرین تیم در سایر وقت های دیگر متفاوت خواهد بود.
وی افزود: بعد از بازی با زمزم ۴۸ ساعت به بازیکنان خود مرخصی خواهیم داد و استراحت طولانی مدت نخواهیم داشت و بلافاصله برای بازی با تیم حفاری خوزستان که بازی شش امتیازی می باشد، مهیا خواهیم شد.
مربی تیم دبیری تبریز در مورد فصل نقل و انتقالات نیم فصل گفت: ما می توانیم یک بازیکن دیگر جذب کرده و دو بازیکن نیز تعویض کنیم و مذاکرات از طریق باشگاه با سایر باشگاه ها در حال جریان است تا در نیم فصل شاهد تغییراتی که به قدرت تیم می افزاید، باشیم.
وی همچنین از برگزاری دو بازی دوستانه در تعطیلات نیم فصل خبر داده و ابراز داشت: احتمالا با تیم های خوب فوتسال تبریز بازی دوستانه ای برگزار کرده و یا تیمی قدرتمندی را به تبریز دعوت خواهیم کرد.
پایان پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸

یاشاسین تیم دبیری

نام ... پنجشنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۹

حرف حق جواب نداره….

ناشناس جمعه , ۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰

این بابا دیگه کیه !!هرروز تیم دبیری یک پدیده جنجالی رو میکنه!! قیافه این بابا اصلا به فوتسال نمیخوره . یاد معلم کلاس اول دبستان خودمون افتادم

نام ... شنبه , ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲

دوره های تدریس شده توسط شهاب الدین سفال منش
۱ فوتسال آسیا سطح دو ۱۳۹۱/۱۱/۱۴ ۱۳۹۱/۱۱/۲۱ ایران-فارس-شیراز شهاب الدین سفال منش آقایان
۲ سطح یک فوتسال آسیا ۱۳۹۱/۱۱/۲۵ ۱۳۹۱/۱۲/۰۱ ایران-اصفهان-اصفهان شهاب الدین سفال منش آقایان
۳ سطح یک فوتسال آسیا ۱۳۹۱/۱۲/۰۶ ۱۳۹۱/۱۲/۱۱ ایران-هرمزگان-بندرعباس شهاب الدین سفال منش آقایان
۴ سطح یک فوتسال آسیا ۱۳۹۱/۱۲/۱۹ ۱۳۹۱/۱۲/۲۵ ایران-سمنان- شهاب الدین سفال منش آقایان
۵ سطح یک فوتسال آسیا ۱۳۹۲/۰۲/۲۱ ۱۳۹۲/۰۲/۲۶ ایران-فارس-شیراز شهاب الدین سفال منش آقایان
۶ فوتسال آسیا سطح دو ۱۳۹۲/۰۲/۲۸ ۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ایران-تهران- شهاب الدین سفال منش آقایان

ابی شنبه , ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹

یعنی ایشان مربی کلاس اول و دوم دبستان بودن فقط؟؟ بابا خوب تو دچار نمیری دبیرستان درس بدی؟؟ یا دانشگاه؟؟

اکبر پنجشنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۴

میخواهی بجای تیم ملی تیم شما با روسیه بازی کنه ؟؟ بابا خجالت بکشید دیگه!! توی همه کارهااین تیم دبیری دخالت میکنه

نام ... شنبه , ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سمینار مدرسان برگزیده فوتسال کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا به میزبانی کشور مالزی برگزار شد و در این سمینار حسین شمس، شهاب الدین سفال منش و شهرزاد مظفر حضور داشتند.

راه ساری جمعه , ۱ آذر ۱۳۹۲ - ۸:۲۶

تیمی که به تیم ملی بازی کن نمیده بیشتر بازیکناش دعوت میشن اما دبیری ….

فوتسالی جمعه , ۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱

جناب آقای سفالی شما که مدرسی یک مقدار روی ادب و تربیت این تیم کار کن این تیم هر جا که میرود بی تربیتی میکند و دعوا و جنجال میکند در ضمن تا آنجا که ما میدانیم سر مربی تیم ملی در انتخاب بازیکن اختیار تام دارد جناب سفالی

نام ... جمعه , ۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰

جناب سفال منش امیدواریم به تیم خودتان برسی که هزار تا مشکل دارد تربیت صفر معرفت صفر جنجال ٢٠ عزیز من بیل زن هستی باغچه خودت بیل بزن البته انتخاب ۶ نفر بازیکن از تیم گیتی پسند نشان از بی شخصیتی کمیته فوتسال است نباید از این تیم بازیکن دعوت می کردند

نام ... شنبه , ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰:۰۷

خاک برسر افتخاری و خسوس که به باشگاه گیتی پسند باز هم باج دادن