کد خبر : 1765
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1392 - 14:09
-

تشکر تیم پروازی از گیتی پسندها!/ لک: بازیکنانم آرامش را به مسافران برگرداندند!

تشکر تیم پروازی از گیتی پسندها!/ لک: بازیکنانم آرامش را به مسافران برگرداندند!
لک در خصوص وضعیت تیم در آستانه دیدار برابر راه ساری و همچنین نقص فنی که در هواپیمای ماهان ایر رخ داد و حواشی تیمش توضیح داد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از واحد خبر باشگاه صنایع گیتی پسند، رضا لک ابتدا در خصوص سفر گیتی پسند به ساری اظهار داشت: دقایقی پس از برخواستن هواپیما، بازیکنان درباره وضعیت تهویه هواپیما به تیم پروازی تذکر دادند که پس از بررسی تیم پروازی، خلبان اعلام کرد به دلیل نقص فنی هواپیما، باید به تهران بازگردیم.
وی ادامه داد: تجربه بازیکنان تیم از جمله بازیکنان ملی پوش که هر هفته تجربه پرواز دارند و پروازهای بالای ۱۲ ساعت را هم تجربه کرده اند موجب شد تا شرایط در هواپیما کاملا با آرامش طی شود و دیگر مسافران نیز از روحیه بالای بازیکنان گیتی پسند دچار ترس و دلهره نشوند.
سرمربی گیتی پسند با بیان اینکه کاروان گیتی پسند کمک شایانی به حفظ آرامش در هواپیما کرد، افزود: پس از پایان پرواز نیز تیم پروازی از کاروان گیتی پسند تشکر به عمل آوردند و این هواپیما بدون هیچ مشکلی به فرودگاه مهرآباد بازگشت.حتی شوخی و روحیه بالای بازیکنان موجب شد تا دیگر مسافران فکر سفر به مقصد خود با وسایل نقلیه دیگر را نکنند و همگی با پرواز دیگری راهی ساری شدیم.
لک با بیان اینکه تیم از شرایط روحی و روانی بالایی برخوردار است افزود: اینکه چنین حاشیه سازی برای تیم ایجاد می شود جای تعجب دارد، به هر روی گیتی پسند برای قهرمانی باید از پس این حواشی بر بیاید و ما نیز خیلی خودمان را ناراحت نمی کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که شرایط تیم پس از قبول شکست برابر میثاق تهران چگونه است، گفت: آن بازی را فراموش کردیم، بازیکنان هم خوب می دانند که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، بنابراین با آمادگی کامل به مصاف راه ساری می رویم.
لک خاطر نشان کرد: پس از اردوی ازبکستان در تیم تحولات تاکتیکی رخ داده است و باید با سیستم های مختلفی به میدان برویم، بنابراین حفظ تمرکز تیم بسیار مهم است، امیدوارم بازیکنان با درک شرایط و حفظ تمرکز خود در تمام دقایق بازی به وظیفه خود عمل کنند و گیتی پسند را در این راه سخت یاری نمایند.
پایان پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: خطر از بیخ گوش ما گذشت که سوار هواپیمای دچار نقص فنی شده بودیم ولی خوشبختانه قبل از اینکه اتفاق ناگواری بیفتد هواپیما به فرودگاه مهرآباد برگشت.
مهدی جاوید در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به نقص فنی هواپیمای حامل بازیکنان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: ساعت ۳۰: ۱۹ در فرودگاه مهرآباد به مقصد ساری سوار هواپیما شدیم که ۷ – ۸ دقیقه بعد از بلند شدن هواپیما اعلام شد هواپیما دچار نقص فنی است و در حالیکه همه مسافران هواپیما را ترس فرا گرفته بود اعلام کردند هواپیما دوباره به فرودگاه مهرآباد برخواهد گشت. در آنجا بعد از حدود یک ساعت تأخیر با هواپیمایی دیگری به مقصد ساری پرواز کردیم و خوشبختانه خطر از بیخ گوش ما گذشت.