کد خبر : 1763
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1392 - 10:42
-

جایگاه ماهان تندیس در شأن و پیشینه فوتسال قم نیست

جایگاه ماهان تندیس در شأن و پیشینه فوتسال قم نیست
مراسم معارفه سرمربی و کادر جدید ماهان تندیس قم در ورزشگاه حیدریان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مراسم معارفه کادر فنی جدید تیم فوتسال ماهان تندیس قم به بازیکنان این تیم در ورزشگاه ۲ هزار نفری حیدریان قم برگزار شد که در این مراسم محسن حسن زاده به عنوان سرمربی تیم فوتسال جدید ماهان تندیس قم معرفی شد.
حسن زاده در حاشیه این مراسم ، درباره قبول مسئولیت سرمربیگری ماهان تندیس گفت: این تیم سرمایه شهر قم و متعلق به همه مردم این شهر است و متعلق به شخص نیست و ما هم خودمان را جزیی از خانواده فوتسال قم می‌دانیم و اگر در هر مقطعی کمکی از دستمان برآید دریغ نمی‌کنیم.
وی با بیان اینکه از ابتدای این فصل نتایج این تیم را در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور دنبال کرده‌ام، گفت: با توجه به نتایج کسب شده، جایگاهی که اکنون تیم فوتسال ماهان تندیس در لیگ برتر دارد به هیچ وجه در شأن و شخصیت و پیشینه فوتسال قم نیست.
سرمربی جدید تیم فوتسال ماهان تندیس قم ادامه داد: با شرایطی که برای ماهان تندیس به وجود آمده بود، مسئولان صلاح دانستند که ما در این مقطع می‌توانیم به این تیم کمک کنیم و بنده هم به عنوان یک تکلیف و انجام وظیفه این مسئولیت را قبول کردم و امیدوارم با همدلی و کمک کادر فنی و بازیکنان بتوانیم فوتسال قم را به جایگاه و شان واقعی آن که در سال‌های گذشته قرار داشته است برسانیم و باعث افتخار همه مردم قم شویم.
حسن زاده درباره پیش بینی خود از جایگاه ماهان تندیس در پایان مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: در این شرایط پیش بینی که منطقی نیست اما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا جایگاه ما در جدول در حدی باشد که مانند سال گذشته به آن افتخار کنیم.

مدیر عامل باشگاه ماهان تندیس قم در این مراسم گفت: سیاست باشگاه ماهان تندیس قم از ابتدای فصل حمایت همه جانبه از تیم فوتسال ماهان تندیس بوده است و در این راه سعی کردیم چیزی برای تیم کم نگذاریم.
امیر جلالی افزود: بعد از نتایج دور از انتظاری که در هفته‌های اخیر برای ماهان تندیس رقم خورد تصمیم گرفتیم از تمام ظرفیت و پتانسیل فوتسال قم برای تقویت تیم استفاده کنیم و به همین جهت از محسن حسن زاده دعوت به همکاری شد.
مدیر عامل باشگاه ماهان تندیس قم با تشکر از برگشت سید وحید غیاثی با وجود استعفا از سرمربیگری تیم برای همکاری در کادر فنی جدید، گفت: امیدواریم با کمک محسن حسن زاده، سید وحید غیاثی، دکتر باقری و همچنین دانش و تجربه حسین شمس و همت بازیکنان به جایگاهی که شایسته و در خور نام فوتسال قم است برگردیم.
جلالی افزود: درست است ۱۰ هفته از مسابقات لیگ برتر سپری شده است اما هنوز نیز دیر نشده و می‌توانیم با همت کادر فنی و بازیکنان تیم، در ادامه مسابقات نتایجی کسب کنیم تا شاهد خوشحالی فوتسال دوستان قمی شویم.
در ادامه این مراسم ناصر شریفی مشاور جدید مدیر عامل تیم فوتسال ماهان تندیس قم در صحبت‌های کوتاهی ضمن تشکر از حضور پیشکسوتان فوتبال قم در این مراسم، گفت: ما حاضریم آبروی خود را برای این تیم بگذاریم تا نتایج مناسبی برای فوتسال قم بدست آید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هواداران ماهان تندیس شنبه , ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰

امیدوارم ناصر شریفی به مدیر عامل مشاوره های خوب بدهد.

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۹

امیدوارم خدا لیدر های تیم رو به راه راست هدایت کنه!!!
البته آقای شریفی بسیار زحمت کش هستند ولی اصلا بویی از حرفه ای بودن نبرده اند!!!
این جور افراد زحمت کش اگر اصلاح شن خیلی هم میتونن مفید باشن به شرطی که پسرشون تو تیم نباشه وقتی صلاحیت حضور نداره!!!!
تموم فوتسالی های قم هم آقای شریفی رو میشناسن هم بازیکنان قدیمی سهیل قم که الان شدن همه کاره های تیم فوتسالمون بهتره خودشون قضاوت کنن!!! و ما جو سازی نکنیم

از قم.... شنبه , ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۳

ماشاااله شمع وگل وپروانه گرد هم آمدند…..خدارا شکر….

کرمانی سه شنبه , ۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷

شخصیت حاج ناصر برای همگان روشن است ایشان انسانی پاک وبی آلایش است و اگر کسی را احترام می کنه بخاطر پول طرف نیست بخاطر شخصیت خودش افراد را احترام می کنه اما شما ها چی آقای جلالی را بخاطر پولش احترام می کنید خجالت بکشید