کد خبر : 1768
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1392 - 14:08
-

خسوس: بازی با پایگاه خبری فوتسال به رابطه مان با خبرنگاران کمک می کند/ نمی خواهم راجع به لیست تیم ملی صحبت کنم!

خسوس: بازی با پایگاه خبری فوتسال به رابطه مان با خبرنگاران کمک می کند/ نمی خواهم راجع به لیست تیم ملی صحبت کنم!
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید دعوت نشدن بازیکنانی مثل اصغری‌مقدم برای خودش هم خوشایند نیست اما رقابت بازیکنان در تیم ملی وارد مرحله جدید شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خسوس کاندلاس ابتدا درباره فهرست جدید تیم ملی برای بازی با روسیه و غیبت بازیکنان شاخصی چون جواد اصغری‌مقدم، علی کیایی و مجتبی نصیرنیا در این فهرست توضیح داد: برای خود من هم خوشایند نیست که تعدادی از بازیکنان به تیم دعوت نشوند اما به هر حال میان انتخاب بازیکنان رقابت جدیدی به وجود آمده است. جواد اصغری‌مقدم بازیکن کاملا شناخته شده بوده اما نمی‌خواهم راجع به هر بازیکنی به طور جزئی توضیح دهم. همه آنها بازی‌های خوبی در تیم ارائه کرده‌اند.

 

وی همچنین درباره بازی دوستانه با تیم ملی روسیه که قرار است سه‌شنبه هفته آینده برگزار شود، تصریح کرد: رقابت با تیم‌های که قوی‌تر از ایران هستند، برای ما بسیار ایده‌آل بود؛ چرا که به ما این امکان را می‌دهد تا نقاط ضعف و قدرت خود را بسنجیم. همچنین چنین بازی‌هایی فرصتی برای پیشرفت ما فراهم می‌کند. به هر حال نباید فراموش کنیم که روسیه بعد از اسپانیا، ایتالیا و برزیل در میان چهار تیم قوی فیفا قرار دارد.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش توانایی پیروزی مقابل روس ها را دارد یا نه، خاطرنشان کرد: روسیه اخیرا نسبت به گذشته بازی‌های سخت‌تر و قوی‌تری ارائه کرده است. بازیکنان این تیم نیز حرفه‌ای هستند و مدیریت خیلی خوبی هم دارد. در ضمن فدراسیون فوتبال روسیه از نظر اقتصادی آنها را حمایت می‌کند. البته ایران هم دست کمی از آنها ندارد. فکر می‌کنم باید روی جنبه‌های مثبت تیم تاکید کنیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم. همچنین باید بهترین بازیکنانمان را در چنین دیدارهای دوستانه ای رو کنیم.

 

تیم ملی فوتسال ایران قرار است پیش از مصاف با روسیه دیدار دوستانه‌ای را هم با خبرنگاران فوتسال در روز سه‌شنبه برگزار کند. خسوس درباره این دیدار و رویارویی ملی پوشان و خبرنگاران نیز گفت: این بازی به ما کمک می‌کند تا یکدیگر را بهتر بشناسیم و خود را هم چون یک تیم حس کنیم. چرا که اختلاف با بقیه نتیجه‌ خوبی ندارد و ما باید با هم صحبت کنیم تا سوء ظن‌ها را از بین ببریم. بنابراین معتقدم چنین برنامه هایی به ما کمک می کند تا بتوانیم از همکاری با یکدیگر بهترین نتیجه‌ را بگیریم.

 

وی همچنین درباره حضور حسین شمس و عباس ترابیان روی نیمکت خبرنگاران و اینکه قرار است این دو کدورت‌ها را بعد از چند سال کنار بگذارند، افزود: این دو قطعا از بزرگان فوتسال ایران هستند که استعدادهای فوق‌العاده‌ای دارند. ترابیان و شمس هر دو لایق احترام‌اند و فکر می‌کنم رابطه نزدیک‌شان با هم، به نفع فوتسال می‌شود.

 

رضا افتخاری، سرپرست کمیته فوتسال از احتمال برگزاری بازی دوستانه ملی پوشان با تیم ملی عراق خبر داده بود. سرمربی تیم ملی در پایان این گفت و گو در این باره نیز اظهار کرد: امیدوارم که این دیدار برگزار شود. معتقدم رقابت، بهترین گزینه برای یادگیری و پیشرفت است.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.