کد خبر : 1819
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آذر 1392 - 14:46
-

از لباس بدون آرم طاهری تا شعار باغیرتای بی پول

از لباس بدون آرم طاهری تا شعار باغیرتای بی پول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت باشگاه راه ساری ، تیم فوتسال راه ساری در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال روز یکشنبه ۳ آذرماه در سالن سید رسول حسینی ساری میزبان گیتی پسند بود . حواشی جذاب این دیدار را در زیر می خوانید: * بازیکنان دو تیم برای گرم کردن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت باشگاه راه ساری ، تیم فوتسال راه ساری در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال روز یکشنبه ۳ آذرماه در سالن سید رسول حسینی ساری میزبان گیتی پسند بود .
حواشی جذاب این دیدار را در زیر می خوانید:
* بازیکنان دو تیم برای گرم کردن ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه وازد زمین شدند.
* طه مرتضوی بازیکن فصول گذشته راه ساری که در گیتی پسند اصفهان توپ می زند، در بدو ورودش به زمین با اکثر بازیکنان راه ساری خوش و بشی انجام داد.
* محمدرضا کرد، محمد رستمی و فرشاد حامدیان بازیکنانی از راه ساری بودند که از جایگاه ویژه نظاره گر عملکرد همبازیان خود بودند. در بین آنها تنها محمدرضا کرد ۳ اخطاره بود.
* احمد سعادتمند (مدیرکل ورزش و جوانان مازندران) و حسین بریمانی (رئیس اداره ورزش و جوانان ساری) قبل از آغاز این دیدار با حضور در رختکن راه ساری پاداش وعده داده شده در بازی خانگی قبلی راه ساری را به آنها اهدا کردند.
* راه ساری با پیراهن های راه راه قرمز و مشکی و گیتی پسند نیز با لباس های یکدست سفید رنگ وارد میدان شدند.
* رضا لک سرمربی گیتی پسند و طه مرتضوی بازیکن سابق راه ساری قبل از آغاز این مسابقه، با دسته گل به سمت نیمکت راه ساری رفتند. طه مرتضوی از کادر فنی و عوامل تیم شهرش رخصت بازی گرفت.
* عارف عالی منش، سینا پرکاس، سید محسن سادات تبار، رضا اسماعیلی، حمید رضا مرادخانی، سعید کلبادی نژاد، حمید سالاری، احمد دست یاران، حمید رضا ره انجام، امیر حسین رسولی، مهدی عربیان و حسین مهدوی بازیکنانی لیست ۱۲ نفره راه ساری را تشکیل می دادند.
* محمد کشاورز کاپیتان گیتی پسند اصفهان بعلت ۳ اخطاره بودن بزرگترین غایب این تیم بود.
* گیتی پسند اصفهان در ترکیب خود از بازیکنان ملی پوشی چون سپهر محمدی، افشین کاظمی، محمد طاهری، احمد اسماعیل پور، طه مرتضوی، مهدی جاوید و همچنین بازیکنان با تجربه ای چون مجید تیکدری نژاد و سعید تقی زاده سود می برد. اصفهانی ها همچنین نامزد کسب عنوان بهترین تیم باشگاهی قاره آسیا در سال ۲۰۱۳ هستند.
* سینا پرکاس دروازه بان تنکابنی راه ساری نیز برای اولین بار در ترکیب راه ساری به میدان رفت و در چند صحنه واکنش های خوبی را از خود به نمایش گذاشت.
* حدود ۱۰۰۰ نفر هوادار راه ساری با حضور در سالن سید رسول حسینی ساری به حمایت از تیم محبوب خود پرداختند.
* قضاوت این دیدار بر عهده آقایان پژمان رضایی و علیرضا فولادی بود. احمد دست یاران و حمید سالاری از راه ساری و همچنین سجاد بندی سعدی از گیتی پسند اصفهان در این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

* به نظر می رسید بازیکنان بزرگی که در ترکیب گیتی پسند حضور داشتند در دقایق ابتدایی مسابقه روی بازیکنان راه ساری تأثیر زیادی گذاشته بود بطوریکه در همان ۳ دقیقه ابتدایی مسابقه اصفهانی ها ۲ بار توسط اسماعیل پور و طاهری دیرک دروازه میزبان را به لرزه در آوردند. البته در ادامه بازیکنان راه ساری به شرایط عادی خود برگشتند.
* گیتی پسند اصفهان در پنجمین دقیقه این دیدار روی یک ضد حمله توانست توسط احمد اسماعیل پور دروازه راه ساری را باز کند.
* گل اول راه ساری نیز با حرکت دیدنی حمید رضا ره انجام و پاس زیبایش به حسین مهدوی و ضربه تمام کننده این بازیکن بدست آمد.
* هواداران راه ساری پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم شان سر از پا نمی شناختند و بشدت شادمان بودند.
* بازیکنان راه ساری پس از زدن گل دوم و پیش افتادن از حریف متمول خود، حتی می توانستند به گل سوم هم دست پیدا کنند اما با کمی بدشانسی موفق به انجام این مهم نشدند.
* فشار زیادی بازیکنان راه ساری روی دروازه گیتی پسند اصفهان باعت شد تا رضا لک بلافاصله برای از جریان انداختن مسابقه درخواست تایم اوت کند!
* سرهنگ برنتی مسئول بسیج ورزشکاران استان مازندران، علی اصغر یمینی، کاوه پاشایی و شبیر لطفی از عوامل تیم فوتبال صنعت ساری نیز در جایگاه ویژه حضور داشتند.
* محدوده خطایی بازیکنان گیتی پسند در نیمه اول به پایان رسیده بود اما آنها تا انتهای این نیمه مرتکب خطای ششم نشدند.
* دوربین برنامه ورزش ۵ از سیمای تبرستان مصاحبه ای را با احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران انجام داد.
* یکی از نکات جالب در تیم گیتی پسند اصفهان عدم وجود آرم باشگاه این تیم روی پیراهن محمد طاهری بود! این در حالی بود که روی پیراهن بقیه بازیکنان آرم این باشگاه وجود داشت.
* نیمه اول این دیدار با برتری ۵ بر ۲ تیم میهمان به پایان رسید.
* با دستور ناصر صالح، حمید بخشی مریی دروازه بان های راه ساری به آماده کردن عارف عالی منش در بین دو نیمه پرداخت. بخشی مورد تشویق هواداران راه ساری قرار گرفت.
* بازیکنان گیتی پسند در نیمه دوم بیش تر حالت تدافعی به خود گرفته بودند و به نظر می رسید آنها ضد حمله را در دستور کار خود قرار داده بودند.
* در نیمه دوم مسابقه و در چند صحنه بازیکنان راه ساری توپ را از روی خط دروازه شان بیرون کشیدند.
* مهدی جاوید با به ثمر رساندن ۳ گل برای تیمش دومین هت تریک این فصل خود را به ثبت رساند. وی در هفته هشتم برابر فرش آرا مشهد نیز هت تریک کرده بود.
* در حالی که بازیکنان گیتی پسند در نیمه دوم چشم به ضد حملات دوخته بودند، درخشش سپهر محمدی در چند صحنه مانع از فروپاشی دروازه اصفهانی ها شد. شوت های محکم سعید کلبادی نژاد در چند صحنه، سنگربان تیم میهمان را به واکنش واداشت.
* اسکوربورد سالن سید رسول حسینی در دقایق پایانی این مسابقه با مشکل روبرو شد و وقت نگهدار مسابقه مجبور شد از کورنومتر استفاده کند.
* سر توپ های فوق العاده حمید رضا ره انجام در چند صحنه هواداران راه ساری را به وجد آورده بود. با توجه به دو گلی که این بازیکن ۱۹ ساله برای تیمش به ثمر رساند و در جریان بازی نیز عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت می توان عنوان کرد بهترین بازیکن راه ساری در این دیدار بوده است.
* با وجود باخت ۹ بر ۵ راه ساری برابر گیتی پسند اصفهان، تماشاگران ساروی که از بازی تیم شان رضایت داشتند، در پایان این مسابقه به تشوق آنها پرداختند و با شعار “با غیرتای بی پول” آنها را حمایت کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.