کد خبر : 1823
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آذر 1392 - 16:17
-

صالح: زدن ۵ گل به تیمی که ۸۰ درصد آنها ملی پوش هستند، امیدوار کننده است

صالح: زدن ۵ گل به تیمی که ۸۰ درصد آنها ملی پوش هستند، امیدوار کننده است
ناصر صالح سرمربی راه ساری در خصوص شکست خانگی در برابر گیتی پسند اصفهان اظهارنظر نمود.

سرمربی تیم فوتسال راه ساری گفت: زدن ۵ گل به تیمی که ۸۰ درصد آنها ملی پوش هستند، امیدوار کننده است.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی باشگاه راه ساری ناصر صالح پس از شکست ۹ بر ۵ تیمش برابر گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. به ثمر رسیدن ۱۴ گل و همچنین خلق موقعیت های گل فراوان روی دروازه ها نشان از کیفیت بالای این دیدار دارد.
وی با تمجید از عملکرد بازیکنان جوانش افزود: درست است که ما نتیجه بازی را به گیتی پسند اصفهان واگذار کردیم اما باید بگویم به واقع ما برابر تیم ملی ایران بازی می کردیم.
سرمربی راه ساری اذعان داشت: در طول ۲۵ روزی که این تیم در اختیاز من قرار گرفته سعی کرده ام نگرش بازیکنان را نسبت به فوتسال عوض کنم و همچنان هم به این کار ادامه خواهم داد. زدن ۵ گل به تیمی که ۸۰ درصد بازیکنانش ملی پوش هستند، بنده را به ادامه فصل امیدوار کرده است.
وی ادامه داد: فراموش نکنیم که در ترکیب ما بازیکنان ۱۷ ، ۱۸ ساله وجود دارد اما بعید می دانم که در تیم گیتی پسند بازیکن زیر ۲۵ سال وجود داشته باشد. شک نکنید آینده از آن جوانان جویای نام راه ساری خواهد بود.
صالح در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه به نظر می رسد راه ساری تمام کننده خوبی ندارد، گفت: اصلاً فوتسال این نیست که یک نفر تمام کننده باشد. در فوتسال همه بازیکنان باید گلزن و تمام کننده باشند و همه آنها هم باید مدافع خوبی باشند. عملکرد همه بازیکنانم در این بازی بسیار خوب بود و من از همه آنها بابت این نمایش خوب ممنونم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.