کد خبر : 4871
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردین 1393 - 8:57
-

حضور ماهان تندیس در تورنمنت امارات و کویت

حضور ماهان تندیس در تورنمنت امارات و کویت
باشگاه ماهان تندیس قم از برنامه های این تیم برای آماده سازی این تیم جهت حضور در لیگ جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، امیر جلالی اظهار داشت: اگر جام قهرمانی نخستین دوره مسابقات حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور را بگیریم قطعا در برنامه‌ریزی باشگاه برای لیگ برتر نقش مهمی خواهد داشت چون ما قصد داریم تیم را به دو تورنمنت بین‌المللی در خارج از کشور اعزام کنیم.

وی متذکر شد: با توجه به اینکه یک دوره رقابت‌های بین‌المللی فوتسال در کشور کویت برگزار می‌شود و از این کشور برای حضور ماهان تندیس قم دعوت به عمل آمده است، تیم ماهان تندیس شانزدهم خرداد ماه برای حضور در این رقابت‌ها عازم کویت می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم اضافه کرد: بعد از بازگشت از بازی‌های تورنمنت بین‌المللی کشور کویت با ماه مبارک رمضان مصادف می‌شویم و این دقیقا زمانی است که تا بازی‌های لیگ برتر فرصت اندکی داریم به همین خاطر برنامه‌ریزی برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی امارات نیز برای تیم پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های تورنمنت بین‌المللی فوتسال در کشور امارات نیز مسابقات مهمی است که در تیرماه در آن حضور می‌یابیم و بعد از آن تیم فوتسال ماهان تندیس قم با قدرت آماده حضور در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور می‌شود.
جلالی افزود: تیم‌های فوتسال امید و بزرگسالان ماهان تندیس قم بازی‌های بسیار مهمی در پیش دارند و سعی کرده‌ایم به شکلی برنامه‌ریزی شود که هر دو تیم بتوانند در لیگ‌های کشور بهترین نتایج را کسب کنند.

وی ادامه داد: تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر فوتسال قم که چند تن از بازیکنان تیم بزرگسالان هم بین آنها حضور دارند به منظور شرکت در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور راهی اهواز شده است.

مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم افزود: ما بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور که قرار است به صورت رفت و برگشت برگزار شود را برای تیم فوتسال بزرگسالان ماهان تندیس قم در پیش داریم و تیم ما باید اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد به مصاف شهرداری تبریز برود.

وی یادآور شد: تیم فوتسال بزرگسالان ماهان تندیس از اوایل اردیبهشت‌ماه وارد دور جدید تمرینات آماده‌سازی خود خواهد شد و انشاءالله در جام حذفی عملکرد خوبی خواهد داشت اما در خصوص این تیم برای حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتسال بزرگسالان کشور بعد از جام حذفی تصمیم‌گیری می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار قمی یکشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

امیدوارم با وجود امثال حاج ناصر شریفی تیم ماهان مثل تیم های دیگر قم به مشکل بر نخوره.