کد خبر : 5372
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 8:57
-

کشاورز: تنها هدف ما قهرمان شدن در آسیا است

کشاورز: تنها هدف ما قهرمان شدن در آسیا است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از خبرگزاری فوتسال روسیه، تیم ملی ایران در حال آماده شدن برای جام ملت های آسیا است، جایی که تلاش خواهد کرد تا عنوان از دست رفته قهرمانی خود را باز پس گیرد. تیم ملی ایران در هتل آکواریوم در حوالی مسکو مستقر بود تا با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از خبرگزاری فوتسال روسیه، تیم ملی ایران در حال آماده شدن برای جام ملت های آسیا است، جایی که تلاش خواهد کرد تا عنوان از دست رفته قهرمانی خود را باز پس گیرد. تیم ملی ایران در هتل آکواریوم در حوالی مسکو مستقر بود تا با دو باشگاه روسی مصاف بدهد. محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی ایران پیش از سفر به ویتنام چنین گفت؛

*هدف شما در جام ملت های آسیا چه خواهد بود؟

تنها هدف ما کسب عنوان قهرمانی خواهد بود. به همین خاطر هم اردوی خود را در کشور روسیه برپا کرده ایم. در حال آماده شدن برای این مهم هستیم و فقط به پیروزی فکر می کنیم.

*بازی با نوریلسکی نیکل چقدر به شما کمک کرد؟

تمرین کردن در روسیه مهم است اما مهمتر بازی کردن است. بازی با نوریل و KPRS به فرم حمله ای و جنگندگی تیم ملی کمک کرد و هماهنگی بسیار خوبی را در کارهای تیمی ما باعث شد.

*همه از رابطه دوستانه میان فوتسال ایران و روسیه مطلع هستند، این رابطه چقدر نتیجه گیری دو تیم را تحت تاثیر قرار می دهد؟

تیم ملی روسیه یکی از قویترین تیم های ملی دنیا است و ایران هم یک تیم قوی است. بازی های دوستانه به طور منظم باعث خواهد شد دو تیم به یکدیگر کمک کنند و قوی تر و بهتر شوند. من می خواهم همین جا از دوستان روسی خود که امکاناتی فوق العاده را برای اردوی ما سازماندهی کردند تشکر کنم. مطمئنا در بازگشت به ایران سعی می کنیم چنین شرایطی را برای آنها ایجاد کنیم. همکاری دپارتمان فوتسال روسیه قطعا به عملکرد خوب ایران در جام ملت ها کمک بسیار خوبی بود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ابراهیم جوادی پور شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

گویا سایتتون شد کشاورزنامه !!!!!!!!!
هر یک خبر به در میون یک خبر از کشاورز می زنید.
واقعاً این مصاحبه چه ارزش خبری داره!!!!!!!!!!

ایران یکشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳

اقای جوادی پور. هنوز کوچیکی. برو هر وقت فهمیدی کشاورز کیه بعد بیا تو سایت. اره داداش