کد خبر : 5498
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 9:30
-

طاهری: بدشانسی نیاوریم قهرمان آسیا می شویم

طاهری: بدشانسی نیاوریم قهرمان آسیا می شویم
محمد طاهری می گوید اگر تیم ملی مثل دوره قبل بدشانسی نیاورد ایران باز هم قهرمان آسیا می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با خداحافظی محمد کشاورز از تیم ملی،حالا این محمد طاهری است که بازوبند کاپیتانی را در بازی های آسیایی به بازو خواهد بست.با این چهره خوش اخلاق فوتسال ایران پیش از سفر به ویتنام گپ زدیم که از نظرتان می گذرد:

اردوی تیم ملی در ازبکستان و روسیه چطور بود؟

اردوی خوبی بود.قبل از اعزام به بازی های آسیایی به چنبن اردویی نیاز داشتیم.تیم های باشگاهی روسیه هم کیفیت لازم را داشتند و ما را اذیت کردند.

با این تفاسیر تیم ایران می تواند قهرمان آسیا شود؟

فوتسال ایران جهانی است و به فراتر از آسیا فکر می کند.ما اگر مثل دوره قبل بدشانسی نیاوریم به راحتی قهرمان آسیا می شویم و تیم هایی مثل ژاپن و تایلند حریف ما نمی شوند.

ابتدا در مورد خط خوردن مصطفی نظری نظرت را بگو؟

مصطفی یکی از گلرهای برتر دنیا به حساب می آید و زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده.من از کادر فنی شنیدم که مصدومیت داشته است با این حال هر زمانی که او در دروازه بود ما خیالمان راحت بود.البته الان هم گلرهای خوبی داریم اما امیدوارم شرایط به گونه ای شود که در آینده بتوانیم از او استفاده کنیم.

و کناره گیری کشاورز از تیم ملی؟

واقعا از این اتفاق ناراحتم.کشاورز وزنه بزرگی برای تیم ملی بود چه از نظر فنی و چه روحی و تجربی.با این حال خودش ترجیح داد در این برهه در تیم ملی نباشد.مطمئن باشید کشاورز با قدرت به تیم ملی برمی گردد و همان سیم خاردار همیشگی می شود.

در غیاب او تو باید کاپیتان تیم ملی باشی؟

مسئولیت سنگینی بر گردن من است اما واقعیت این است که بازوبند برایم مهم نیست و مهم این است که بتوانم برای تیم ملی مثمر ثمر باشم.

خودت مصدومیتت برطرف شده است؟

خداراشکر شرایط به گونه ای است که در آمادگی کامل به سر می برم. من به خاطر مصدومیت یک نیم فصل کامل را از دست دادم و دوران سختی را پشت سر گذاشتم اما الان مصدومیتم کاملا برطرف شده و انگیزه بالایی دارم.

در این دوره به دنبال آقای گلی و بهترین بازیکن شدن هستی؟

خدارا شکر این عناوین را قبلا با کمک مربیان و بازیکنان بدست آورده ام.آن زمان هم اولویتم موفقیت تیم بود و الان هم به موفقیت تیم و قهرمانی در آسیا فکر می کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.