کد خبر : 5550
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 17:38
دسته‌بندی نشده
-

مربی اندونزی:در گروه خیلی دشواری قرار گرفته‌ایم /مربی استرالیا:بازی مقابل چین خیلی دشوار است/مربی چین: آماده نیستیم!

مربی اندونزی:در گروه خیلی دشواری قرار گرفته‌ایم /مربی استرالیا:بازی مقابل چین خیلی دشوار است/مربی چین: آماده نیستیم!
سرمربیان گروه دوم رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا به اظهار نظر در خصوص تیم های هم گروه پرداختند.

مربیان چین، استرالیا و اندونزی تیم ملی فوتسال ایران را قوی‌ترین تیم گروه B توصیف و عنوان کردند شاگردان خسوس کاندلاس مدعی قهرمانی قاره کهن هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در آستانه آغاز رقابت‌های قهرمانی فوتسال ۲۰۱۴ آسیا سرمربیان گروه B ارزیابی خود را از این مسابقات اعلام کردند. تیم فوتسال کشورمان در این گروه با چین، استرالیا و اندونزی همگروه است.

آندری ایراوان، سرمربی اندونزی گفت: در گروه خیلی دشواری قرار گرفته‌ایم ولی بر این باوریم که می‌توانیم به دور بعدی صعود کنیم. این را می‌دانیم که ایران بهترین تیم آسیاست و همچنین چین و استرالیا تیم‌های خوبی هستند اما با این وجود تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد تا بهترین عملکردمان را ارائه دهیم و با این تیم‌ها به رقابت بپردازیم.

استیون نایت، سرمربی استرالیا هم اظهار داشت: ۹ هفته تمرین کرده‌ایم، هفته‌ای یک مرتبه و هر روز دو جلسه تمرینات خودمان را مرور کرده‌ایم. انتظارم این است تا همانند تمرینات بهترین عملکرد را داشته باشیم. امیدوارم تیم از مرحله گروهی صعود کند. ایران قوی‌ترین تیم گروه است و فکر می‌کنم تیم‌های دیگر گروه شبیه هم هستند پس بازی اول ما مقابل چین خیلی دشوار خواهد بود.

آندره‌ لیما، سرمربی پرتغالی چین نیز گفت: به دلیل فرصت کمی که در اختیار داشتیم نتوانستیم آن آماده‌سازی که مدنظرمان بود را انجام دهیم. می‌دانیم کار دشواری در پیش داریم و به نظرم سخت‌ ترین گروه همین گروهی است که ما در آن قرار داریم و تمامی بازی‌هایی که داریم دشوار خواهد بود. امیدوارم تیم جوانم پیشرفت کند و در پایان این تورنمت با کسب تجارب جدید چیزهایی جدیدی بیاموزد. ایران مدعی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها است و اندونزی، استرالیا و چین برای کسب جایگاه دومی گروه B خواهند جنگید و به طور حتم بازی‌های دشواری خواهد شد.

خسوس کاندلاس سرمربی ایران هم در این نشست خبری گفت: هدف ما این است که بهترین تلاشمان را در مسابقات انجام دهیم و کاپ قهرمانی را بگیریم. ما باید برای ارائه بهترین بازی‌ها آماده باشیم.

وی با اشاره به افتخارات ایران در جام ملت‌های آسیا، گفت: هیچ فشاری از گذشته روی ما نیست. ما باید تلاش کنیم و زمانی که تحت فشار قرار می‌گیریم آرام باشیم تا دچار تنش نشویم. ما به گذشته نگاه نمی‌کنیم و تمرکزمان روی بازیکنان فعلی خواهد بود.

تیم ملی فوتسال ایران فردا چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در اولین مسابقه خود در جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم اندونزی خواهد رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.