کد خبر : 5564
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 17:30
-

دبیری: تنها جایی که شمسایی برود ناراحت نمی شوم تیم ملی است!

دبیری: تنها جایی که شمسایی برود ناراحت نمی شوم تیم ملی است!

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: با شناختی که از روحیات و توانایی های شمسایی پیدا کرده ایم، مطمئن هستیم که ایشان شخصیت و مدیریت خوبی دارد که قطعا می تواند در فوتسال کشور هم گره گشا باشد و باید به نحو احسنت از آن استفاده

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: با شناختی که از روحیات و توانایی های شمسایی پیدا کرده ایم، مطمئن هستیم که ایشان شخصیت و مدیریت خوبی دارد که قطعا می تواند در فوتسال کشور هم گره گشا باشد و باید به نحو احسنت از آن استفاده شود. در صورتی که رفتن ایشان به تیم ملی قطعی شود من همین جا اعلام می کنم که تنها جایی که اصلا ناراحت نمی شوم ایشان برود، تیم ملی است.

وی با اذعان به متضرر شدن باشگاه دبیری در صورت بروز این احتمال تاکید می کند: برای ما مهم تر از هر چیز تیم ملی کشورمان است. درست است که باید در جام باشگاههای آسیا بازی کنیم و شاید باشگاه از نبود ایشان متضرر شود اما بحث ملی است.

مالک باشگاه دبیری احتمال حضور شمسایی در دیگر تیم های لیگ برتر را مردود دانسته و یادآور می شود: من مطمئنم که به خاطر دوستی و صمیمیتی که میان ما و ایشان است و با توجه به همان صحبت های شفاهی که برای ما ملاک است حتی اگر باشگاه دیگری با ایشان وارد مذاکره شود، وحید شمسایی پای حرفش با ما خواهد بود. ما هنوز فراموش نکرده ایم که پیشنهاد چین را به خاطر ما رد کرد.

افشین دبیری همچنین از شروع یارگیری تیمش با توجه به لیست وحید شمسایی خبر داد و گفت: ایشان لیستی داده اند که در حال بررسی آن هستیم و قطعا با اولویت بندی نفرات مورد نظرشان را برای فصل آینده جذب خواهیم کرد.

وی در خصوص تیم ملی ایران در رقابت های جام ملت های آسیا نیز یادآورد شد: امیدوار هستیم و امید داریم که قهرمانی ایران در مسابقات آسیایی محقق شود چراکه سقف فوتسال ما چیزی جز این نیست. انشاالله همگی دست به دست هم بدهند و نتیجه خوبی بگیریم. به هر حال توقع فوتسالی ها و مردم فقط قهرمان شدن در آسیا است. الان تنها دعا می کنیم که دست پر برگردند و از هر صحبتی که بخواهد باعث حاشیه شود و روحیه بچه ها را خراب کند روی گردان خواهیم بود چراکه الان وقت انتقاد نیست.

دبیری در خصوص کنار گذاشته شدن نظری دروازه بان نوریل روسیه و کناره گیری مشکوک کشاورز با احتیاط صحبت کرده و تاکید کرد: این خبر خوبی برای فوتسال ما نبوده و نیست. مسائلی که پیش آمده بسیار تلخ است اما بعد از مسابقات قابل بررسی خواهد بود. باید بررسی شود که چرا بازیکنانی که این قدر پخته هستند و رابط بین کادر فنی و دیگر بازیکنان تیم ملی این قدر راحت کنار گذاشته می شوند.

وی همچنین دوپینگ مهدی جاوید را کم تجربگی کادر پزشکی تیم های فوتسال دانسته و گفت: جاوید بازیکن شاخصی بود و نبودنش در ویتنام اصلا خبر خوشایندی نیست. همه ما باشگاه ها باید در کادر پزشکی از افراد مجرب استفاده کنیم. تجربه قبلی نشان می دهد که حمید احمدی به این خاطر چه اندازه ضرر دید. قطعا این بار هم از روی ناآگاهی چنین اتفاقی برای جاوید افتاد. مسئولین کمیته فوتسال باید کادر پزشکی باشگاه ها را توجیه کنند چراکه این موضوع برای رسانه ها و کارشناسان فوتسال نگرانی ایجاد کرده است.

افشین دبیری در پایان از سرپرستی حسین زاده بر تیم ملی حمایت کرده و خاطرنشان کرد: این خبر خوبی است که حسین زاده سرپرست تیم ملی شده و خیلی کارها را مستقیم انجام می دهد. ایشان خودش در کمیته فوتسال ارتباطات مستقیمی دارد و انتخاب بسیار خوبی است. امیدواریم از لحاظ بودجه و مالی هم طوری از تیم ملی حمایت کنند که ابزار کار برای قهرمانی مهیا باشد. مثل کرش نباید که تیم ملی لباس تمرینی نداشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷

آقا ی دبیری شما که حرف از روحیه بازیکنان تیم ملی میزنی !!چرا در این زمانی که بازیکنان در حال مسابقه در ویتنام هستند صحبت از مربی گری شمسایی در تیم ملی میکنی؟؟ الان وقت مطرح کردن این حرف ها است؟؟!!!!!!

علیرضا چهارشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰

شما که این حرف رو میزنی که با رفتن شمسایی متضرر میشه باشگاهتون پس چرا از شانوزده بازیکن سال گذشته امسال شش تا مونده بود که اونم تازه امسال سه تا از تبریزی هاتون دارن میرن از تیمتون
بله آقای دبیری شما امسال به احتمال زیاد نادر حنیفی رشید قلی پور و رضا موثق رو که اتفاقا از سرمایه های چندین ساله باشگاهتون هستند نخواهید داشت چون شمسایی امسال به بازیکن های خودش بازی و داد و همه تو شهر دیدند با اون درخشش رضا موثق هیشه از ابراری بخاطر روابطش استفاده کرد و قلی پور و حنیفی هم که اصلا اعتقاد نداشت بهشون
امیدواریم با بهترین چپ پای تبریز و با یکی از خوش تکنیک ترین های حال حاضر فوتسال تبریز حنیفی و بهترین گلر آذربایجان یا خوب برخورد کنید یا بزارید برن تا وحید جونتون فارس ها رو بیاره و بومی های خوبتون یه دو نفر برسه
اگه باور ندارید با خود بازیکن هاتون تماس بگیرید ببینید داستان چی هست
خوش باشید

نام ... پنجشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۴:۲۴

اولا این وحید جون که میگید شما رو قهرمان کرد. دوما تبریز جز فرهاد فخیم کیو دار. اینا کین که میگی. کجای این فوتسال بودن. بس کنید. ورزش فارس و ترک نداره

نام پنجشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

چرا تا دیروز وحید شمسایی از فرهاد فخیم- رشید قلی پور – رضا موثق – بابک اکبری و…. تعریف میکرد چون به آنها احتیاج داشت حالا این بازیکنان کسی نیستند؟؟؟ چون بچه تبریز هستند؟؟؟ یعنی وحید شمسایی تنهایی تیم رو قهرمان کرده؟؟؟؟ آقای دبیری بیا این هم جواب خودتان خیلی زودتر از آن که فکر کنید گرفتید بچه های تبریزتاثیری نداشتند!!! ممنون آقای افشین دبیری!!

علي پنجشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۹:۰۰

واقعاً متاسفم که أفراد اینقدر بدبخت شدند که منتظرند تیم ملی نتیجه نگیره شمسایی بشه مربی

نام پنجشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۹:۳۶

اقای دبیری روزی که شمسایی شما رو هم مثل علی طاهری دور میزنه میبینیمت

نام ... پنجشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰

انشا لا به زودی