کد خبر : 5560
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 10:44
دسته‌بندی نشده
-

عرض پیما و نصیرلو داوران بازی تایلند و مالزی / موسوی ناظر استرالیا و چین

عرض پیما و نصیرلو داوران بازی تایلند و مالزی / موسوی ناظر استرالیا و چین
رقابت های قهرمانی فوتسال آسیا 2014 ویتنام در حالی از امروز برگزار می شود که دو داور و یک ناظر داوری از ایران در این دوره از بازیها حضور دارند.

رقابت های قهرمانی فوتسال آسیا ۲۰۱۴ ویتنام در حالی از امروز برگزار می شود که دو داور و یک ناظر داوری از ایران در این دوره از بازیها حضور دارند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا ۲۰۱۴ در حالی از امروز در ویتنام برگزار می شود که از ایران وحید عرض پیما و محمودرضا نصیرلو به عنوان داور وقت نگهدار در دیدارهای کویت – تاجیکستان و ویتنام – عراق انتخاب شده اند.
همچنین در دیدار بین تیم های تایلند و مالزی که روز پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود وحید عرض پیما به عنوان داور اول و محمود نصیرلو به عنوان داور دوم این بازی را قضاوت خواهند کرد.
گفتنی است، دیدار بین تیم های استرالیا و چین روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه و مسابقه بین تیم های ژاپن و کره جنوبی که روز پنجشنه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهند شد ، صدرالدین موسوی از ایران به عنوان ناظر داوری در این رقابتها حضور خواهد داشت.
این دوره از رقابتها از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در ویتنام برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اسماعيل كمربسته چهارشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵

برای داوران ایرانی حاضر در جام ملت های آسیا و همچنین تنها مدرس و ناظر ایرانی فوتسال فیفا آرزوی موفقیت و پیروزی را دارا هستم .

وحید سلیمانی شنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

سلام ضمن تبریک بابت حضور این عزیزان آرزوی موفقیت روزافزون برایشان دارم.