کد خبر : 7739
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1393 - 10:04
-

دانشگاه آزاد مشتری امتیاز تیم لیگ برتری

دانشگاه آزاد مشتری امتیاز تیم لیگ برتری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، باشگاه دانشگاه آزاد به دنبال خرید امتیاز جهت حضور در لیگ برتر فوتسال است. این باشگاه که به تازگی توسط هیات امنا این دانشگاه جهت توسعه فعالیت های خود تاسیس شده است و بنا بر اعلام دکتر دادکان معاون ورزشی این دانشگاه جهت حضور در عرصه ورزش قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، باشگاه دانشگاه آزاد به دنبال خرید امتیاز جهت حضور در لیگ برتر فوتسال است.

این باشگاه که به تازگی توسط هیات امنا این دانشگاه جهت توسعه فعالیت های خود تاسیس شده است و بنا بر اعلام دکتر دادکان معاون ورزشی این دانشگاه جهت حضور در عرصه ورزش قهرمانی با دریافت مجوز تیم پرسپولیس بهزیستی به دنبال حضور در دسته یک فوتسال بود ولی با توجه به اعلام برخی از تیم های مبنی بر آمادگی فروش امتیاز احتمال حضور ای تیم در دسته برتر افزایش یافته است.

از تیم مقاومت البرز که به تازگی جواز حضور در لیگ برتر را پیدا کرده است و بنا بر اعلام مسئولانش توانایی مالی برای تیمداری را ندارد به عنوان یکی از گزینه های فروش امتیاز مدنظر مسئولان دانشگاه آزاد است.
منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

میلاد یکشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲

باز هم تشکر ویژه ای از مسئولین کرجی میکنیم که به فوتسال به مانند بچه سر راهی نگاه میکنند و زحمات جوان های کرجی را نادیده میگرند و دنبال فروش این تیم هستند و از آقای بهنام محمودی هم خبری نشد تا از این تیم حمایت های لازم را به عمل اورد.
میجنگیم تا ماندن ن ن ن ن ن ن ن

کرج دوشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۳۲

این تیم در کرج می ماند خیال همه راحت باشه .