کد خبر : 17222
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1393 - 10:54
-

شمسایی:احساس می‌کنم بازی دوستانه‌ای مقابل تیم خودم دارم/ با تفکرات رعدی آشنا هستم

شمسایی:احساس می‌کنم بازی دوستانه‌ای مقابل تیم خودم دارم/ با تفکرات رعدی آشنا هستم
مدیرفنی تیم تاسیسات دریایی گفت: احساس می‌کنم بازی دوستانه‌ای با بچه‌های خودم دارم. هیچ‌گونه نگرانی برای این مسابقه ندارم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی  در مورد رویارویی با تیم سابقش در روز پنجشنبه (فردا) اظهار داشت: این بازی اصلا برایم حساسیتی ندارد. بازیکنان ماهان تندیس کسانی هستند که از ۶ -۷ سال پیش، زمانی که خیلی کم سن بودند، زیر نظر خودم تمرین می‌کردند. به همین دلیل احساس می‌کنم بازی دوستانه‌ای با بچه‌های خودم دارم. هیچ‌گونه نگرانی برای این مسابقه ندارم.

وی که در دور رفت درحالیکه تیمش صدرنشین لیگ برتر بود برابر تاسیسات قرار گرفت و حالا در قالب تیم تهرانی که صدر جدول را در اختیار دارد، به مصاف ماهان تندیس می‌رود، ادامه داد: این اتفاق افتاده، آن زمان ماهان تندیس صدرنشین بود و حالا تاسیسات، چون چنین شرایطی را در تیم قمی تجربه کرده‌ام می‌دانم که وقتی بالای جدولی، استرس داری که این موقعیت را از دست ندهی و تیم‌های دیگر نیز به دنبال نتیجه نگرفتن تو هستند تا جایت را بگیرند. زمانی که ماهان تندیس بودم نیز گفتم که برای چنین تیمی هر بازی حکم فینال دارد. حالا هم دوست دارم تماشاگران پرشور قمی در سالن حاضر شوند و تیم‌شان را تشویق کنند و البته اگر خدای ناکرده چهار نفر از این تماشاگران، بازی را به حاشیه ببرند،‌ تیم ماهان تندیس است که ضرر می‌کند.

شمسایی تاکید کرد: ما دنبال ارائه یک بازی جوانمردانه هستیم و تاکید می‌کنم که هیچ نگرانی‌ای ندارم.

سرمربی ماهان تندیس در ۱۱ هفته ابتدایی لیگ برتر فوتسال، خاطرنشان کرد: من جدا از این ۱۱ هفته، مدت‌هاست که بازیکنان این تیم را از نظر روحی و روانی می‌شناسم. تفکرات رعدی را هم می‌شناسم چون سال ۶۲ شاگردش بوده‌ام. زمانی که من جوانان برق تهران بازی می‌کردم او مربی بزرگسالان بود و برایم مربی قابل احترامی است. تقریبا با تفکراتش آشنا هستم. البته او هم تفکرات من و وحید را می‌شناسد. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

به این می گویند یک نصاحبه مودبانه و محترمانه.. شیر مادرت حلالت

فوتسال سالم چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷

بنده به عنوان یک هوادار ماهان تندیس از اقای شمسایی تشکر میکنم … البته جواب محبتهای جناب مهندس جلالی هم نباید کمتر از این باشه …. زنده باد شمسایی زنده باد مهندس جلالی که خیلی مرده

فوتسال قم رو به نابودی چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹

امیر آقای شمسایی جون هر کی دوست داری به اون خدایی که میپرستی بیا شفاف بگو چرا از ماهان رفتی ، دست شریفی رو رو کن … حرف یزنین داره فوتسال قم نابود میشه ، آخرین بازیکن قمی رده سنی وفایی بوده !!!
حرف بزنین تا این از فوتسال بره

عاشق ماهان قم چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵

خب آقای شمسایی وقتی تو قم بود آقای مهندس جلالی کم براش نذاشته و کم بهش خوبی نکرده…خودش میدونه باکی طرفه….
دم مالک باشگاه ماهان تندیس قم آقای مهندس جلالی گگگگگگگگرم……

نام ... چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹

این سایت شده همش خبرهای شمساىی ها و خوراکچی،