کد خبر : 28547
تاریخ انتشار : جمعه 11 اردیبهشت 1394 - 14:18
-

از فوتسال ورزقان، چیزی جز پیر شدن پدرانمان نماند!

از فوتسال ورزقان، چیزی جز پیر شدن پدرانمان نماند!
یکی از جوانان ورزقانی نامه ای را در اعتراض به ریخت و پاش های باشگاه مس با پول بیت المال در جشن سومی تیم به پایگاه خبری فوتسال فرستاده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه مس بعد از کسب رتبه سوم لیگ، جشنی را به همین مناسبت دیشب در تبریز برگزار کرد. جشنی که هزینه های زیادی را در پی داشته و حتی صدای جوانان ورزقانی را هم درآورده است.

یکی از این جوانان با ارسال نامه ای به پایگاه خبری فوتسال خواست تا صدای اهالی ورزقان را به گوش مسئولان استانی و باشگاه مس برسانیم.

متن این نامه به شهر زیر است:

با سلام

بعد از دیدن عکس های مربوط به جشن سومی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در لیگ برتر که روز گذشته برگزار شد دلم را به درد آورد و چون گوش شنوایی برای شنیدن نبود خواستم از این طریق حرف هایم را بگویم تا شاید کسی به فکر ما هم افتاد.

من یک جوان ورزقانی(قره داغ) هستم که قبل از سربازی در تیم های لیگ استان ورزقان هم بازی کرده ام ولی بعد از زلزله و از دست دادن خانه و خواهرم در زلزله مشغول ساخت و ساز خانه و کمک حال پدر و مادرم شدم. الان من یک جوان ۲۵ ساله بیکار هستم و تنها دلخوشی من و دوستانم در این شهر زلزله زده فوتسال است ولی افسوس و صد افسوس…

اقای نجفی قبل از شروع فصل پیش، وعده برگزاری بازی ها در ورزقان را می داد که بعد ها به نیم فصل و فصل بعد بخاطر نبودن زیر ساخت ها موکول شد ولی آنچه عیان است امسال هم تیم مس سونگون ورزقان در تبریز بازی خواهد کرد و درآمد حاصل از  تلاش و کوشش پدرانمان در معدن های مس هزینه تفریح جوانان تبریزی که امکانات به مراتب بیشتری از ما دارند خواهد شد.

آقای رحمتی شهردار محترم ورزقان شما که در این جشن حضور پیدا کردید و همراه مدیرعامل مس که فقط وعده توخالی می دهد عکس یادگاری انداختی می دانی که با این هزینه می توانستی برای آبادانی شهر ورزقان قدم برداری؟ از فوتسال و فوتبال مس ورزقان چه چیزی جز هزینه و پیر شدن پدرانمان برایمان رسیده است؟

امیدوارم در سالروز ولادت مولای متقیان علی(ع) رسم مردانگی را یاد بگیریم و بدانیم که هزینه کردن بیت المال و وعده های دروغی که به مردم و جوانان این شهر دادین را باید پاسخگو باشید و توان اینکارتان را در دنیا و آخرت خواهید دید.

خوردن پول جوانان یتیم ورزقانی آخر و عاقبت ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبریز جمعه , ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰

مگه سوم شدن هم جشن گرفتن داره؟
پایا سازه هم جشن میگیره چون افتخار صعود شامل حال همه نمیشه
خاک تو سرتون ابروی تبریز رو بردین

فوتسالی جمعه , ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵

داداش معلومه که فوتسالی نیستی چون بالای ۷۵درصد تیم مس اهل تبریز نیستن و غیر بومی هسن

عاشق فوتسال جمعه , ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳

عزیز جان – اگه یه کم مطالعه داشته باشید و تحقیق کنید و بدانید که باید استادیوم استاندارد باشه و همچنین بحث ترانسپورت و امکانات هتل و غیره … ملزوم دپارتمان فوتسال فدراسیون برای حضور در لیگ برتر است .
ضمن اینکه جشن سومی در لیگ برتر اونهم با وجود پشت سر گذاشتن تیمهای قدری چون ماهان تندیس و حفاری و منصوری کار بسیار بزرگی بوده و لایق و درخور این تیم و بازیکنان و مربیان و … است تا باشه از این هزینه ها باشه ضمن اینکه یه همچین هزینه هایی در قیاس با فوتبال بسیار ناچیز است و مرسوم است در کل دنیا بازهم دستشون درد نکنه که قدردانی کردند امیدوارم بقیه تیمها یاد بگیرن.
کلی بازیکن لیگ و ملی و خارجی و مربیان مطرح و غیره در طول لیگ باید به ورزقا ن بیایند ایا شهرستان شما حداقل امکانات رو میتونه تامین بکنه از هر لحاظ سخت افزاری ونرم افزاری و … ؟
شما یا با شهر تبریز مشکل دارید و یا اطلاعتتان کافی نیست . اگه اشتباه نکنم مجموعه های مس در کشور ۴-۵ باشگاه دارن که هر کدام بودجه خاص خود را دارند و مس سونگون فکر کنم بدلیل فعالیت در فوتسال کمترین ردیف بودجه را دارد.
معقولانه اش این بود که شما یک تیم , پشتوانه تیم اصلی داشته باشید و در لیگ استانی بازی کنید در ان صورت هم میتوانید میزبان باشید و اگر استعداد خوبی هم در تیمتان بود به تیم اصلی راه پیدا کنه.

نام ۲ جمعه , ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸

فکر کنم بچه های پایگاه خبری و دعوت نکرده بودن اونا هم از خورضو خان یه نامه با مضمون بالادریافت کردند .

فالبین جمعه , ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶

کلیت این نامه بو داره در صلاحیت و صراحت این سایت شکی نیست ولی هر کسی میتونسته این نامه رو نوشته باشه!!!!

فوتسالی جمعه , ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴

برادر ورزقانی عزیز در تیم مس فقط پنج بازیکن از لیست شانوزده نفره تبریزی هستند درد شما و اهالی ورزقان برای ما قابل درک هست ولی لطفا منت سر بچه های تبریز نزارید اگه خوب باشید همه جا میتونید بازی کنید چه تیم در تبریز بازی کنه چه ورزقان

امیر شنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰:۵۵

این حرفهای بچه گانه یعنی چی تیم سوم شده یه جشن مختصر گرفت این ساخته ذهن ادمهای منحرفی متل حسین دهقانه که تازه از باشگاه اخراج شده خواهشن زللزلع ورزقان و فوت خواعرتان را تقصیر جنشن تجلیل مس ندانید

7 شنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲:۱۰

پایگاه خبری فوتسال چرا میخواین واسه تیم اذربایجان حاشیه درست کنین فقط هدفتون اینه تیم های اذری نتیجه نگیرن.

نام ... شنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

ای بابا
یک کم کار فرهنگی و اهمیت دادن و کار کردن برای جوانان شهر خودتان و بومی گرایی و پرداخت حق و حقوق مردم را از الگوی تمام عیار ایران باشگاه گیتی پسند یاد بگیرید!
نمونه بهتر و کاملتر از آن کجا میتوانید پیدا کنید?
البته برای عده ای پول همیشه هست و به هر طریق جور میشه ولی برای بقیه۰۰۰
خدا برکت به این پولهای حلال هم چه جور داده و میده!!!

نام ... شنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

باریکلا به غیرت این جوون…

ح ن یکشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

با سلام اهالی فوتسالی ها عیب از باشگاه مس ورزقان است درزمان آقای سلمی مدیر باشگاه قبلی ها لااقل تیم های پایه امید وجوانان از اهالی وفرزندان قره داغ وبا مربیگری آقای محمد نژادآذر و ولیزاده تشکیل داده بودند در ورزقان تمرین میکردند و بازیهای خود را انجام میدادند و اولین مقام سوم استانی راکسب کردند سرمربی و مربی وسرپرست وبازیکنان همه اش بومی بودند. آقای نجفی تبریز را ول میکند بیائید ورزقان ؟ ما باید با تیم فوتسال شهر ورزقان را نشان دهیم تیم فوتسال مس ورزقان باید در سالن شهر ورزقان بازی کنند. تیم حق فرزندان ورزقان واهالی قره داغ است باید آنها درآن تیم بازی کنند .

محمد یکشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

با سلام لااقل به تیم های پایه بازیکنان بومی جذب کنید مثل زمان آقای سلمی مدیر باشگاه قبلی با سرمربیگری محمد نژادآذر و مربی ولیزاده وسرپرست وبازیکنان بومی ورزفانی واهالی قره داغ مقام سوم استانی با هزینه فقط یک دست پیراهن ورفت وبرکشت به مسابقات بود اینطور مربی وسرمربی لازم است چون بومی هستند ودر شهر ورزقان تمرین ومسابقه میدادند.

حسن یکشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

بعضی از دوستان راس میگن سوم شدن که جشن نداره ان هم بابازیکنان خارجی ومربی خارجی باپول های کلان ,قبلا حداقل یه تیم امید و جوانان داشت الان چی ,هیچی از اثار اونا نمونده ,اقای محمدنژادآذر که یک مربی بومی بودن بابازیکنان بومی تیم امید را به مقام سومی رسوندن که به ایشون وبه تیمشون اهمیت داد ,مااز مسولین ذیربط تقاضا داریم به تیم های پایه هم رسیدگی کنن ,البته با کادر بومی وبازیکنان بومی ,باتشکر

جمیل دوشنبه , ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۸:۳۸

جشن تبلیغ انتخابات مجلس اقای نجفی بود. کجای دنیا برای سومی جشن میگیرن.؟ کجای دنیا بدون سابقه کسی را مدیر باشگاه میگذارن؟اینا همه برای مجلس خیز برداشتن …. جوانان ورزقان چه خیالاتی دارن بنده خداها