کد خبر : 28576
تاریخ انتشار : شنبه 12 اردیبهشت 1394 - 14:06
دسته‌بندی نشده
-

شکایت بازیکنان اسبق فوتسال استقلال از قائم مقام پرسپولیس

شکایت بازیکنان اسبق فوتسال استقلال از قائم مقام پرسپولیس
۵ تن از بازیکنان اسبق فوتسال استقلال از قائم مقام فعلی باشگاه پرسپولیس و همچنین از باشگاه استقلال شکایت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در روزهایی که همه منتظر هستند تا تکلیف باشگاه استقلال در بحث خصوصی سازی مشخص شود بحث بدهی های این باشگاه مسئله ساز شده است. درست است که سازمان خصوصی سازی به دنبال این است که با واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی به نوعی تکلیف بدهی های میلیاردی این باشگاه را مشخص کند اما به نظر می رسد تا این پروسه به سرانجام برسد راه درازی در پیش است به خصوص که استقلال هنوز مشتری ندارد و باید دید در نهایت دولت و وزارت ورزش در مورد این باشگاه چه تصمیماتی می گیرد.

در راستای شکایت هایی که از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به دلیل مسائل مالی می شود ۵ تن از بازیکنان اسبق تیم فوتسال استقلال نیز که از سال ۸۷ با این باشگاه قرارداد امضا کرده اند از این باشگاه به دادگاه شهید بهشتی شکایت کرده اند.

موضوع شکایت این بازیکنان زمانی جالب می شود که بدانید یکی از افرادی که پایش این وسط گیر است و باید در مورد تعهدی که به این بازیکنان داده به دادگاه پاسخ دهد کسی نیست جز محمد حسین نژاد فلاح قائم مقام فعلی باشگاه پرسپولیس.

شاید برای خیلی ها جالب باشد بدانند که نقش نژاد فلاح این وسط چیست و اصلا مگر نژاد فلاح در بین سال های ۸۷ و ۸۸ در باشگاه استقلال سمتی داشته است؟

مسئله باز می گردد به مدیریت زمان امیرواعظ آشتیانی که در آن زمان محمد حسین نژاد فلاح با توافقی که با باشگاه استقلال می کند مسئولیت مسائل تیم فوتسال استقلال را برعهده می گیرد و طرف حساب بازیکنان فوتسال استقلال به طور مستقیم با نژادفلاح می شود و این او بوده که با بازیکنان فوتسال استقلال قرارداد امضا کرده و البته باشگاه استقلال در مقام جایگاه حقوقی متعهد بوده تا این قراردادها اجرایی شود.

با وجود گذشت چند سال از این قراردادها نه باشگاه استقلال و نه شخص نژاد فلاح اقدامی بابت پرداخت مطالبات این بازیکنان نمی کنند تا سرانجام ۶ تن از این بازیکنان با گرفتن وکیل از باشگاه استقلال و همچنین محمد حسین نژادفلاح شکایت می کنند.

این شکایت از سال ۹۰ پیگیری شده است و یکی از این بازیکنان به نام علی کاظمی موفق می شود سال گذشته مطالبات خود را بگیرد اما ۵ بازیکن دیگر همچنان پیگیر هستند تا مطالبات خود را دریافت کنند.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.