کد خبر : 28624
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 - 11:27
-

ابراز خوشحالی ترابیان از میزبانی اصفهان

ابراز خوشحالی ترابیان از میزبانی اصفهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان نماینده فدراسیون فوتبال در اولین جلسه ستاد اجرایی مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در سرای ورزشکاران اصفهان تصریح کرد: خوشحالم از اینکه شرایط طوری رقم خورد تا برای دومین بار مسابقات جام باشگاههای فوتسال آسیا را در اصفهان برگزار کنیم. وی با ابراز امیدواری از برگزاری مطلوب این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان نماینده فدراسیون فوتبال در اولین جلسه ستاد اجرایی مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در سرای ورزشکاران اصفهان تصریح کرد: خوشحالم از اینکه شرایط طوری رقم خورد تا برای دومین بار مسابقات جام باشگاههای فوتسال آسیا را در اصفهان برگزار کنیم.
وی با ابراز امیدواری از برگزاری مطلوب این رقابت‌ها در استان اصفهان، ادامه داد: استان‌های تهران و تبریز هم کاندیداهای برگزاری این مسابقات بودند و حتی اصرار بر برگزاری مسابقات در استان تهران بود، اما ارتباطات و زیرساخت‌های فوتسال در اصفهان بهتر و قوی‌تر است.
نماینده فدراسیون فوتبال با بیان اینکه باید بر تجارب خوب گذشته تکیه کنیم، اظهارداشت: اصفهان در سال ۲۰۱۰ تجربه خوبی از میزبانی در مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا دارد و باید گفت میزبانی در اصفهان بهتر و به نحو مطلوبی انجام می‌شود.
ترابیان افزود: با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در استان اصفهان تصور ما این است که در سال ۲۰۱۵ به مراتب میزبانی بهتری را در این مسابقات خواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با تکیه با تجارب گذشته و با کمک کادر اجرایی قوی در استان اصفهان بتوانیم مسابقات را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.