کد خبر : 28791
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 11:16
دسته‌بندی نشده
-

پشت پرده یک انتقال عجیب

پشت پرده یک انتقال عجیب
به نظر می رسد پیوستن بازیکن سابق یکی از تیمها که در تبانی سال 90 نقش داشت به یکی از تیم های لیگ برتری، می تواند پر حرف و حدیث باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خبر پیوستن یکی از بازیکنان سابق یکی از تیم های درگیر در ماجرای تبانی به یکی از تیم های باشگاهی در روزهای اخیر تعجب برانگیز بود. بازیکنی که نقش بسزایی در تبانی معروف سال ۹۰ داشت.

اما پیوستن این بازیکن که بعد از تبانی، هیچ نشانی از او در تیم های مطرح نبود می تواند جالب توجه باشد. داستان، زمانی جالب تر می شود که این بازیکن به تیمی پیوسته که سرمربی اش، عضو قدیمی یک از باشگاه های درگیر در تبانی بوده و در ماجرای تبانی هم هر چند محروم نشد، اما شائبه های بسیاری پیرامونش به وجود آمد.

بعد از محرز شدن این تبانی، یکی از بازیکنان تیم درگیر در تبانی مصاحبه ای با یکی از خبرگزاری های رسمی کشور داشت و صحبت های عجیبی در آن مطرح کرد.

او در این مصاحبه گفت: یکی، دو نفر از بازیکنان، که از رفیقانِ … هستند، شیطنت کرده‌اند و الان ما چوبش را می‌خوریم.

قطعا یکی از کسانی که در آن بازی شیطنت کرد همین بازیکنی بود که اخیرا قراردادش را با یکی از تیم ها به ثبت رساند و رفاقتش با سرمربی تیم هم بر همگان هویداست.

حال شما این اتفاقات را کنار هم بگذارید و به این سوال ما پاسخ دهید که آیا این انتقال، وفای به عهد آقای سرمربی به رفیقش نبوده است؟!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

بابا این حرفها یعنی چه؟
مگه گیتی پسند پر افتخار با تبانی سال ۹۰ قهرمان شده؟!!
اصلا مگه بچه خوب نگفت فوتسال ما پاک است؟!!

فوتسالی سه شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

دوستان این بنده خدا رو دبیری هم آوردند اما اقای دبیری قبول نکرد وگرنه محبت ایشون رو خیلی قبل تر میخواستند جبران کنن مثل بازیکنی که دو سال پشت سر هم تو دبیری پول گرفتند براش و هیچ کار مثبتی هم کسی ازشون ندید یه سال مربی قهرمان واسش سنگ تموم گذاشت یه سال هم مربی سوم آسیا
بله برادر اگه نیاز شد اطلاعات بیشتری هم میتونم بدم کافیه پایگاه خبری مشتاق باشه و پیگیری کنه