کد خبر : 28864
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - 10:36
-

اصغری مقدم :فرصت دارم از حق ضایع شده خود و بازیکنان دفاع کنم/از خانواده دبیری ممنونم که به من اعتماد کردند

اصغری مقدم :فرصت دارم از حق ضایع شده خود و بازیکنان دفاع کنم/از خانواده دبیری ممنونم که به من اعتماد کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال دبیری با بیان اینکه هدف این تیم قهرمانی نیست، گفت: این فصل فرصت دارم که از حقی که از من و دیگر بازیکنان ضایع شده بود دفاع و ثابت کنم که اتفاقات سال گذشته صرفا اتفاق بود. جواد اصغری مقدم درباره توافقاتش با باشگاه دبیری تبریز برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال دبیری با بیان اینکه هدف این تیم قهرمانی نیست، گفت: این فصل فرصت دارم که از حقی که از من و دیگر بازیکنان ضایع شده بود دفاع و ثابت کنم که اتفاقات سال گذشته صرفا اتفاق بود.
جواد اصغری مقدم درباره توافقاتش با باشگاه دبیری تبریز برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: من حدود یک هفته پیش بود که صحبت‌هایی را با مسئولان باشگاه انجام دادم و قرار شد همچنان در خدمت تیم فوتسال دبیری باشم. هر چند یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد داشتم اما اینکه باید در چه پُستی با دبیری ادامه همکاری بدهم، مشخص نبود.

امسال فرصت کافی دارم تا تیم را خودم ببندم
وی افزود: من هفته قبل با افشین و فرزین دبیری جلساتی داشتم و مقرر شد تا فصل آینده هم به عنوان سرمربی – بازیکن در تیم دبیری کار کنم. خوشبختانه این بار فرصت کافی داریم تا تمرینات زیر نظر من باشد و تیم را خودم ببندم.

از حقی که از ما ضایع شده بود دفاع می‌کنم
سرمربی تیم دبیری تبریز با بیان اینکه هنوز حضورش در این تیم برای فصل بعد به صورت صد درصد قطعی نشده است، گفت: من از ابتدای فصل قبل، هدایت تیم را برعهده نداشتم و برای همین در ادامه راه نتوانستم آنطور که باید و شاید کار را جلو ببرم. حالا این فرصت را دارم که به تیم دبیری کمک کنم و از حقی که از من و دیگر بازیکنان ضایع شده بود دفاع و ثابت کنم که اتفاقات سال گذشته صرفا اتفاق بود.

دبیری ۹۰ تا ۹۹ درصد بومی خواهد شد
اصغری مقدم خاطرنشان کرد: نمی خواهم وارد جزئیات اتفاقات سال گذشته شوم ولی ما قصد داریم برای فصل بعد تیم را ۹۰ تا ۹۹ درصد بومی ببندیم. همچنین از باشگاه خواستم تا چند مربی بومی هم به کادر فنی اضافه شوند.

دنبال قهرمانی نیستیم
وی درباره هدف گذاری‌اش با تیم دبیری برای فصل بعد در لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: هدف ما قهرمانی نیست ولی سعی می کنیم در رده های بالای جدول قرار بگیریم و از تمام پتانسیل تبریز برای ارائه فوتسالی زیبا استفاده کنیم.

حرف و حدیثها به دبیری ضربه زد
وی در بخش دیگری از صحبت هایش در پاسخ به این سئوال که «چه اتفاقاتی باعث شد تا تیم دبیری نتواند فصل قبل از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کندو در آسیا هم ناکام بماند؟» تاکید کرد: اتفاقات سال گذشته نه حق من بود و نه حق بازیکنان بومی. یکسری اشتباهات صورت گرفت و بعضی از بازیکنان با بازیکنان بومی همخوانی و هماهنگی نداشتند. بعد از قهرمان نشدن در آسیا تیم ضربه بدی خورده بود وحرف و حدیث‌ها بین بازیکنان بومی و غیر بومی شکل گرفت و در تیم رخنه کرد.

امسال مشکلی ایجاد نمی‌شود
اصغری مقدم افزود: هر کاری کردیم مشکلات درست نشد چون حرف و حدیث‌ها زیاد بود و نتوانستیم جلوی آنها را بگیریم. خود من بارها با بازیکنان صحبت کردم ولی نتیجه ای نداشت. با این حال امسال کار را منطقی جلو می بریم و تمرینات و بدنسازی خوبی خواهیم داشت و از آنجا که خودم از ابتدای کار هدایت تیم را برعهده دارم مشکلی ایجاد نمی شود.

بازیکنانی می گیریم که از نظر اخلاقی به بازیکنان بومی بخورند
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال جذب بازیکنان غیربومی یادآور شد: تمام تلاشمان این است تا بازیکنانی که می خواهیم جذب کنیم با شناخت و آنالیز باشد. اگر بازیکنانی که جذب می شوند بومی باشند دیگر مشکلی نیست. اگر بخواهیم بازیکنان غیربومی بگیریم، نفراتی را جذب می کنیم که از نظر اخلاقی به بازیکنان بومی بخورند.

برنامه تمرین را کارلوس می‌دهد
سرمربی- بازیکن تیم دبیری درباره برنامه تمرینی‌اش برای این تیم اظهار کرد: هنوز برنامه تمرینی را مشخص نکرده ام و منتظرم تا بعد از هماهنگی با کارلوس برنامه ها را پیش ببریم. کارلوس با علم روز فوتسال دنیا آشناست و می تواند به من و دیگر مربیان تبریزی هم کمک کند. ما انگیزه داریم تا به لیگ ایران ثابت کنیم اتفاقات سال گذشته صرفا یک اتفاق بود.

پارسال کارایی لازم را نداشتم
اصغری مقدم درباره تجربه سرمربی – بازیکن بودنش در فصل گذشته هم گفت: واقعا مربیگری و بازیگری به صورت همزمان کار بسیار سختی است. من دو سال قبل که فقط بازی می کردم بسیار سرحال و آماده بودم و حتی موفق شدم ۲۰ گل به ثمر برسانم. با این حال سال گذشته کارآیی لازم را در زمین نداشتم و انجام دو کار همزمان درست نبود. الان تجربه سال گذشته را دارم و بدون شک فصل آینده اشتباهاتم کمتر می شود.

امسال کمتر بازی می‌کنم
وی ادامه داد: فصل بعد زمان بازی کردنم کمتر خواهد شد و بیشتر روی تیم تمرکز می کنم. یکی از نقاط قوت فصل آینده این است که ۳-۲ مربی خوب و باتجربه به کادر ما اضافه می شوند تا هر وقت که من در زمین بازی می کنم آنها از بیرون به تیم کمک کنند.

از خانواده دبیری ممنونم که به من اعتماد کردند
اصغری مقدم در پایان با بیان اینکه ۹۰ درصد حضورش در تیم دبیری قطعی شده است، گفت: ۱۰ درصد مابقی توافقات نیز در همین ۳-۲ روز آینده صورت می گیرد. اگر قسمت باشد که با تمام توان در خدمت تیم دبیری خواهیم بود. باید از خانواده دبیری که به من اعتماد کردند تشکر کنم. دبیری تیم بزرگی است و من دوست دارم با تمام وجود در خدمت آن باشم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد چهارشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

تو خودت حق همه رو تو تیم ضایع کردى رفت با اون کارهایى که کردى!!! دیگه میخواى از چى دفاع کنى؟؟تیم قهرمان رو بیچاره کردى!!اگر تیم میخواد بومى بشه جناب دبیرى یکفى از بچه هاى تبریز رو بذار بالأسر تیم که به شهر و تیم تعصب داشته باشه نه این آدم که فقط دنبال منافع شخص خودش بود!!! این بابا این کاره نیست!!

تبریزی چهارشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

اقایونه نااااااااااااااام !!!! اقا محمد !!!!! اقای نمازی اقای مومن
جای این کارها و کامنتها یکم رو بازیتون وقت میذاشتید نه روی اب پرتقال صبحونتون !!!!

تبریزی ها چهارشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

اقااایانی که با اسم نام کامنت میذارید !!!!!!!!!!
کاش جای اینکه بخواید انتقاده الکی بکنید و انرژی واسه اینکار بذارید یکم به بازیتون بها میدادید
یا اینکه بجای اینکه بخواید با چشمک اقای دلال که معرف حضور همه هستند !!!!! بازی کنید ! بازیه خودتونو انجام میدادید تا ابروی تبریزو و دبیریو اقای اصغری مقدم رو هم نبرین …….
در ضمن اب پرتقال صبح فراموش نشه اقا مومن !!

اذربایجان چهارشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

تبریک که مجموعه دبیری و اقای اصغری مقدم
کور شود هرانکه نتواند بیند !!!
اب پرتقال صبحانه فراموش نشه اقا سید

بازیکن چهارشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

اقای نااااااااااااااااااااام
یادت رفته فصله قبل از حضور در تیم دبیری رقمه مالیتون چقدر بووووووووووووووووود که حرف از بازیکنان بومی میزنین !!!!!!!!!
لطفا به شعوره مردم توهین نکنین !!!!!!!!
بومی ها هرچیم باشن باشن تیم و غیرتو شهرشونرو به چشمک و حرفهای اقای دلال و پسره گلش نمیفروشن !!!!!

نام چهارشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

جواد اصغری یادت رفته برای اینکه حسین شمس رو خراب کنی بین بچه ها چی میگفتی ؟؟ جام باشگاه های آسیا رو یادت میاد چطور تیم دبیری رو بهم ریختی و با زور پنالتی چین روبرد یم و سوم شدیم؟؟؟خجالت هم خوب چیری هستش بابا این نون ها خوردن نداره آقای محترم!!!!!!!

فوتسالی چهارشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

داداش نام بازیکن های بی غیرتی مثل تو که قهر کردن بازی نکردن باعث بانی اون وضعیت شدن برید توبه کنید واقعا این ورزش اینقدر ارزش نداره

طرفدار !!! چهارشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

همه میدونن که اتفاقات سال گذشته حاصل رابطه اقای شمس با اقایونه نمازی ومومن بود !!!!! که اون شرایط پیش اومد !!!!
بهتر نیست جای اینکه انتقاد بی مورد از اقای اصغری مقدم بکنیم کمی دیدمونو باز کنیم و الکی مغلطه نکنیم اقای نمازی و سید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

لیدر چهارشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

وحید شفیعی جااان !!!!!
شما که همش مصدوم بودی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به استراحتت برس جای کامنت گذاشتن !!!!
ابمیوه ام احتیاج داشتی اقا سید داره واسه صبحانتون !!!!!!
اقا نمازیم میتونه کمکت کنه !!!!

لیدر1 چهارشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

اقایون داداشام !!!
منظورم نمازی مومن و شفیعی که میان کامنت میذارن !!!!!
جایه اینکارا یاد بگیرید با غیرت بازی کنین نه با چشمکو حرف !!!!!

لیدر33 چهارشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

اقایونه عزیه نااااااااااااااااااااااااااام !!!!!!!
یکیتون که فقط مصدوم بود دوتاتونم همش با تلفنو چشمک بازی میکردین !!!!!!!!
جای کامنت گذاشتن برید تمرین چشمک زدن و اس ام اس دادن با چشمه بسترو انجام بدید واسه فصله جدیدتون !!!!
موفق باشییییید !

نام چهارشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

عامل اصلی ناکامی پارسال اول حسین شمس بعد هم نمازی کوهستانی سیدمومن شفیعی بود که همشون رو همدیگه ۱۰ سال تو لیگ برتر بازی نکردن برید خونه هاتون گوگولی ها

اقا محمد كه اولين كامنت گذاشتي چهارشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

فکر نمیکردی اینطور جواب بگیری با یک کامنت احساسی چند نفر زیر سوال بردی خودت وووو
بنظرم به فکر فوتسالت باش نخ کل کل پارسال همه فهمیدن که داستان شما غیر بومی ها چه بود
پس بیشتر ابرو خودتون نبرید