کد خبر : 28865
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - 10:53
-

توافق دبیری تبریز با بدنساز تیم ملی

توافق دبیری تبریز با بدنساز تیم ملی
مربی بدنساز پیشین تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در تیم فوتسال دبیری تبریز اعلام آمادگی کرده و احتمالا به زودی برای امضای قرارداد به ایران خواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی بدنساز پیشین تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در تیم فوتسال دبیری تبریز اعلام آمادگی کرده و احتمالا به زودی برای امضای قرارداد به ایران خواهد آمد.
مسئولان باشگاه دبیری در نظر دارند تا هدایت تیم خود را برای فصل آینده هم مجددا به جواد اصغری مقدم بسپارند و مذاکراتی هم بین طرفین در یک هفته گذشته صورت گرفته است. اصغری مقدم که انگیزه زیادی دارد تا اتفاقات و ناکامی‌های سال گذشته را به فراموشی بسپارد، چند مربی برای حضور در نیمکت به باشگاه معرفی کرده و مسئولان دبیری هم با حضور این مربیان موافقت کرده‌اند.

یکی از این مربیان، «لوییز کارلوس» برزیلی است که مدتی مربی بدنساز تیم فولاد ماهان اصفهان و تیم ملی فوتسال ایران بود. قرار بود کارلوس سال گذشته به تیم دبیری اضافه شود ولی از آنجا که با یک باشگاه در امارات قرارداد داشت، حضورش در ایران منتفی شد.

با این حال مذاکرات اصغری مقدم طی روزهای گذشته با کارلوس مثبت بوده و این مربی برای حضور در ایران و کار در تیم دبیری اعلام آمادگی کرده است. در صورت توافق نهایی، کارلوس به زودی راهی ایران خواهد شد و کارش را در تیم دبیری آغاز می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال دبیری درباره حضور یک مربی برزیلی هم در کادر فنی این تیم، گفت: «کارلوس» که سابقه کار در تیم فولاد ماهان و تیم ملی فوتسال ایران را هم دارد را به مسئولان باشگاه دبیری پیشنهاد داده ام. او یکی از دوستان نزدیک خودم است و وقتی در ایران بود بیشتر زمانمان را با هم می گذراندیم.

اصغری مقدم ادامه داد: قرار بود کارلوس سال گذشته به تیم دبیری اضافه شود ولی چون اواسط فصل بود او خودش با یک باشگاه در دبی قرارداد داشت و نمی توانست تیمش را رها کند. من امسال با او صحبت کردم و قول گرفتم که به تیم دبیری بیاید و به من کمک کند. خوشبختانه مسئولان باشگاه هم با درخواستم موافقت کردند. کارلوس مربی کارکشته و باتجربه ای است که خودش هم مایل است برای کار به ایران بیاید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عباس چهارشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

آقاى دبیرى این تیم مربى میخواد آخه شما عقل خودتون رو دادید دست یه بچه که آبروى تبریز و تیم پرستاره دبیرى رو ببره؟؟اگر اصغرى اینکاره بود تیم قهرمان رو به این روز و حال نمى انداخت که حالا مربى براش پیدا نشه!!! بذارید بره دنبال ماهیگیرى خودش !!

ناشناس شنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

آقای دبیری این تیم یک مربی درست میخواد با این بازیکنان مدعی اصلی قهرمانی هستید این اصغری اینکاره نبود و نیست!!

ناشناس سه شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

از نظر منکه اصغری مقدم شایستگی مربیگری رو داره، ریسکیه که دبیری کرده (قبلا هم خیلی ریسک کردن مثل خطیبی تو ماشین سازی و شمسایی و…) و امیدوارم موفق بشین هم باشگاه دبیری هم اصغری مقدم.