کد خبر : 28924
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - 11:28
-

شمسایی:طیبی باید تصمیمش را برای ماندن یا ترک لیگ روسیه بگیرد/در آرامش درباره دو سهمیه تصمیم‌گیری می‌کنیم

شمسایی:طیبی باید تصمیمش را برای ماندن یا ترک لیگ روسیه بگیرد/در آرامش درباره دو سهمیه تصمیم‌گیری می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی – بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی با اشاره به امکان عضویت طیبی در تیمش گفت: طیبی ابتدا باید تصمیمش را برای ماندن یا ترک لیگ روسیه بگیرد؛ چرا که ما او را برای لیگ برتر هم می‌خواهیم. وحید شمسایی درباره حسین طیبی گفت: طیبی باید تصمیمش را برای ماندن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی – بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی با اشاره به امکان عضویت طیبی در تیمش گفت: طیبی ابتدا باید تصمیمش را برای ماندن یا ترک لیگ روسیه بگیرد؛ چرا که ما او را برای لیگ برتر هم می‌خواهیم.

وحید شمسایی درباره حسین طیبی گفت: طیبی باید تصمیمش را برای ماندن یا ترک لیگ روسیه بگیرد. او اگر بخواهد به تیم ما اضافه شود، ما هم او را برای لیگ برتر می‌خواهیم. تمام تصمیماتمان را هدفدار می‌گیریم و تلاش می‌کنیم که بهترین انتخاب‌ها را انجام دهیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال با بیان این که در دو یا سه روز آینده مشکل عروجی حل می‌شود، توضیح داد: ما از کمیته انضباطی و فوتسال استعلام کرده و آنها هم اعلام کردند که او بازیکن آزاد است. ما هم با عروجی قرارداد بستیم و او برای دریافت برگ تسویه حساب به قم رفت که فعلا مسئولین ماهان تندیس مخالفت کرده‌اند اما فکر می‌کنم تا چند روز آینده به تیم ما اضافه شود.

وحید شمسایی درباره قطعی شدن انتخاب سالن ۲۵ آبان اصفهان برای جام باشگا‌ه‌های آسیا گفت: زمانی که میزبانی را می‌گیریم، انتظار داریم که در مواردی حق انتخاب داشته باشیم. در روزهای گذشته با آقای ترابیان صحبت کردم و گفتند که نمی‌توانیم کاری را انجام دهیم. امید ما به خداست که در این بازی‌ها موفق شویم.

وی با اعلام آغاز تمرینات تیمش از ۲۰ اردیبهشت اظهار کرد: با اضافه شدن عروجی دو سهمیه دیگر هم داریم که در آرامش درباره این دو سهمیه هم تصمیم‌گیری می‌کنیم. یک سهمیه از لیگ برتر و سهمیه دوم خارج از لیگ است.

شمسایی تاکید کرد: تمام قراردادهایی که منعقد کرده‌ایم برای جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر هستند و فصل بعد هم این بازیکنان را خواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

غياثي پنجشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

طیبی سلطانه

موسوی از کرج جمعه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

سلام عرض می کنم خدمت مدیریت محترم تیم تاسیسات دریایی جناب اقای منوچهری تو کل دنیا وقتی تیمی قهرمان میشه علاوه بر پاداش نقدی که فدراسیون و مدیریت تیم پرداخت می کنن یه مراسم با شکوه هم برگزار می کنه به قول سرمربی تیم تاسیسات این تیم برای ۴ بسته شده بود ولی الان قهرمان شده ولی هیچ مراسمی برگزار نشده.