کد خبر : 28886
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - 11:14
-

کاری می کنیم آن تیم فصل بعد سقوط کند!

کاری می کنیم آن تیم فصل بعد سقوط کند!
تعدادی از بازیکنان یک تیم لیگ برتری که چند روز پیش در کمیته فوتسال حاضر شده و با آقای رئیس و دبیر اجرایی مسابقات دیدار داشتند و از عدم وصول مطالباتشان از باشگاه گلایه مدیرعامل شان را به این دو نفر کردند با پاسخ جالب آقای رئیس روبرو شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تعدادی از بازیکنان یک تیم لیگ برتری که چند روز پیش در کمیته فوتسال حاضر شده و با آقای رئیس و دبیر اجرایی مسابقات دیدار داشتند و از عدم وصول مطالباتشان از باشگاه گلایه مدیرعامل شان را به این دو نفر کردند با پاسخ جالب آقای رئیس روبرو شدند.

آقای رئیس در جواب این بازیکنان گفته است که ما هم از مدیرعامل شما دل خوشی نداریم و امسال اگر یک روز حق ورودیه را دیرتر پرداخت کند اجازه شرکت در مسابقات را نخواهیم داد.در ضمن دنبال تمهیداتی هستیم که فصل بعد یکی از تیم های سقوط کننده باشند تا هم خیال بازیکنان و هم ما از دست این تیم راحت شود.وی در بخشی از حرف هایش نیز افزود:شکر خدا امسال یکی از تیم های پرحاشیه و پر دردسر نیز سقوط کرد تا کمی خیالمان آسوده تر شود.

حال جای سوال اینجاست که آقای رئیس مگر تعیین تیم های سقوط کننده و قهرمان دست شماست؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

یعنی میشه این تیم از صحنه روزگار محو بشه

نام ... چهارشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶

انشالله که تیم های منصوری و میثاق با این مدیر عامل هایی که دارن از صحنه روز گار محو بشن

متضرر از آقای رئیس چهارشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲

امروز فهمیدم که برای آقای رئیس ساختمان کمیته فوتسال که قرار به خریدش هستند بسیار مهمتر است تا بدهیشان نسبت به داوران . ضمن اینکه حرفهای جالب و قابل توجه زیادی هم شنیدم که برای همه خواننده ها به خصوص آقای خوراکچی مطمعنا جالب خواهد بود.