کد خبر : 29195
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 - 12:27
-

افتخاری:برخی ایرانی ها برای هدایت تیم ملی پیر و برخی بی تجربه هستند!/ مربی خوب خارجی جایگزین خسوس می شود

افتخاری:برخی ایرانی ها برای هدایت تیم ملی پیر و برخی بی تجربه هستند!/ مربی خوب خارجی جایگزین خسوس می شود
سید رضا افتخاری درباره علت انتخاب عباس ترابیان برای پیگیری مذاکره با خسوس، گفت: او خسوس را به ایران آورده بود و از خودش هم خواستم که این مسئله را پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس کمیته فوتسال تماس ترابیان را آخرین التیماتوم به خسوس عنوان کرد و گفت: تعلل بیش از این جایز نیست چرا که تیم ملی در سال جاری برنامه های فشرده‌ای دارد.

سید رضا افتخاری درباره علت انتخاب عباس ترابیان برای پیگیری مذاکره با خسوس، گفت: او خسوس را به ایران آورده بود و از خودش هم خواستم که این مسئله را پیگیری کند.

رییس کمیته فوتسال، پول را دلیل بهانه‌های خسوس برای عدم بازگشت به ایران عنوان کرد و ادامه داد: مربیان خارجی حرفه‌ای هستند و اگر شرایط بهتری پیدا کنند که پول بیشتری می‌دهند به سختی حاضر می‌شوند آن را رها کنند. البته ترابیان در تماسی که با او داشته موضع ما را انتقال داده است.

وی با اشاره به اینکه او قبلا هم حقوقش را دیر گرفته است، اظهار کرد: شاید بحث دیرکرد در پرداخت حقوق نباشد. هر موقع پول به دست ما می‌رسید حقوق او را پرداخت می‌کردیم و او هم مخالفتی با این موضوع نداشت. شاید مشکل خانوادگی داشته باشد یا نتواند از محل کار سابق خود جدا شود. اینها می‌تواند بهانه‌های او برای عدم بازگشت باشد.

افتخاری تاکید کرد: این آخرین بار است که به او نامه می‌زنیم. به او التیماتوم آخر را داده‌ایم و باید تا چند روز آینده درباره آمدن یا نیامدن به ایران پاسخ دهد. هر چیزی اندازه‌ای دارد. ما به او احترام می‌گذاریم اما او از احترام ما سوء استفاده می‌کند.

رییس کمیته فوتسال با تاکید بر اینکه قرارداد خسوس تغیری نمی‌کند، افزود: با همان شرایط سابق کار می‌کنیم و فقط تاریخ قرارداد قبلی را تغییر می‌دهیم. تعلل بیش از این برای بازگشت به ایران را نمی‌پذیریم. تیم ملی در سال جاری برنامه‌های فشرده‌ای دارد و باید هر چه زودتر تکلیف خودمان را بدانیم.

افتخاری درباره اصرار برای ادامه همکاری با این مربی گفت: هر مربی برای شناخت از تیم ملی نیاز به شش ماه زمان دارد. اگر بخواهیم مربی جدیدی بیاوریم زمان را از دست داده‌ایم اما خسوس این شناخت را پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مربی ایرانی که از تجربه کافی برای هدایت تیم ملی بهره‌مند باشند را نداریم و مربیان دیگر هم پیر شده‌اند. مربی خارجی خوب هم در جایی مشغول به کار است. هدف ما انتخاب بهترین گزینه برای هدایت ایران است.

رییس کمیته فوتسال با اشاره به تجربه بالای ترابیان در فوتسال، گفت: با او مشورت می‌کنیم و برای گزینه‌های دیگر هم نظر او را می‌پرسیم. با بررسی سوابق و عملکرد گزینه‌های خارجی در صورت نیامدن خسوس، مربی خوبی را انتخاب خواهیم کرد.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.