کد خبر : 29190
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 - 11:57
-

ترابیان: قسم نخورده‌ایم که مادام العمر با خسوس ادامه دهیم/ او پولش را می‌خواهد/اگر او نشد با گزینه دیگری به توافق می‌رسیم

ترابیان: قسم نخورده‌ایم که مادام العمر با خسوس ادامه دهیم/ او پولش را می‌خواهد/اگر او نشد با گزینه دیگری به توافق می‌رسیم
رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال می‌گوید تکلیف ادامه همکاری با خسوس فردا مشخص می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره مسئولیتی که به او برای مذاکره با خسوس کاندلاس محول شده، گفت: مسئولیتی به من نداده‌اند بلکه آقای افتخاری از من تقاضا کرد که مذاکره با خسوس را انجام دهم و من هم این درخواست را قبول کردم.

وی ادامه داد: در این راستا دیروز با خسوس تماس گرفتم و با توجه به برنامه‌های فشرده تیم ملی از او پرسیدم که چرا به ایران باز نمی‌گردد. او هم مسئله پرداخت نشدن مطالباتش را پیش کشید که گفتم قطعا پرداخت می‌شود. او با یک فدراسیون قرارداد دارد و دیر یا زود پولش را دریافت می‌کند.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی اظهار کرد: او از من خواست که قرارداد را برای او بفرستیم که من مخالفت کردم و گفتم باید به ایران بیاید و در جلسه کمیته فنی حضور یابد چرا که اعضا درباره دستیارها و برنامه‌های او نظراتی دارند.

عضو کمیته فوتسال آسیا با بیان اینکه خسوس بهانه‌های دیگری آورد، افزود: او گفت که در چند کشور کلاس آموزشی دارد و فعلا نمی‌تواند به ایران بیاید. اما به او سه روز مهلت دادم که تکلیف حضور در ایران را مشخص کند و فردا مشخص می‌شود که به ایران می‌آید یا نه.

ترابیان تاکید کرد: نباید غصه زمان از دست رفته را خورد. بعد از این منتظر پاسخ او هستیم. قسم نخورده‌ایم که مادام العمر با خسوس ادامه دهیم. اگر او نشد با گزینه دیگری به توافق می‌رسیم. برای گزینه‌های دیگر هم می‌توانم به کمیته فوتسال کمک کنم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.