کد خبر : 29277
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 9:34
-

ترابیان:باید یک ایمیل دیگر به خسوس بزنم!/فعلاً هیچ گزینه‌ای برای جانشینی نداریم

ترابیان:باید یک ایمیل دیگر به خسوس بزنم!/فعلاً هیچ گزینه‌ای برای جانشینی نداریم
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال می‌گوید سرمربی تیم ملی خواستار مشخص شدن وضعیت مطالباتش شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره فرصت سه روزه‌اش به «خسوس کاندلاس» سرمربی تیم ملی فوتسال که امروز به پایان می‌رسد، اظهار کرد: من به خسوس ایمیل زدم و او هم خواستار مشخص شدن وضعیت مطالباتش شده است.

وی افزود: خسوس یک مقدار گلایه داشت که چرا قراردادش را به موقع پرداخت نکرده‌اند. البته این گلایه‌ها برای ما فایده‌ای ندارد، خسوس از ما طلبکار است اما با مغازه طرف نیست بلکه با یک فدراسیون قرارداد دارد. او اینبار هم جواب صد درصد روشنی برای ادامه همکاری در تیم ملی نداد و باید یک ایمیل دیگر به او بزنیم تا درباره جزئیات صحبت کنیم.
ترابیان ادامه داد: امروز ایمیلی را به خسوس می‌فرستیم و تا ۲ روز دیگر به او مهلت می‌دهیم تا تاریخ حضورش را در ایران مشخص کند و در این شرایط با هم مذاکره‌ و بعد از مذاکره با همان قرارداد قبلی کارمان را شروع کنیم. اگر خسوس این شرایط را قبول کند که هیچ، اگر هم قبول نکند مذاکرات‌مان را با مربیان دیگر آغاز می‌کنیم.
سرپرست کمیته فنی و توسعه فوتسال فدراسیون فوتبال درباره طلب خسوس از فدراسیون فوتبال و احتمال شکایت کردن او به فیفا برای گرفتن طلبش گفت: خسوس حدود ۳ ماه از حقوقش را طلبکار است و می‌تواند برای گرفتن این پول شکایت کند.
ترابیان در مورد اینکه شنیده می‌شود محمد ناظم‌الشریعه جایگزین خسوس کاندلاس خواهد شد، خاطرنشان کرد: فعلاً هیچ گزینه‌ای برای جانشینی خسوس نداریم چون تکلیف‌مان با این مربی مشخص نیست.
رئیس کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی در پایان درباره سفرش به اصفهان هم گفت: من روز گذشته اصفهان بودم و کارهای سالن نقش جهان را پیگیری می‌کردم. سیستم سرمایشی سالن هنوز راه نیفتاده است. یکسری از بخش‌ها مثل سالن کنفرانس خبری و جایگاه خبرنگاران هم باید ایجاد شود. در مجموع می‌توان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان این مشکلات را حل کرد.

منبع:مهر و تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جعفری دوشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

با این وضع خوب برگرده چه انگیزه ای داره دیگه ؟؟؟؟.چهار ماهه تیم رو رها کرده . اگه دوباره اسیا رو از دست بدیم تعجبی نداره. مگه مربی التماسیهم میشه؟؟؟؟ که او داره ناز میکنه .. ولش کنید .

نام ... دوشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲

آقایان چرا طبق قراداد مطالباتش را پرداخت نمیکنید؟ ازنظر حقوقی بایستی ما تعهداتمان را نسبت به ایشان انجام دهیم وبعد انتظار همکاری داشته باشیم. فدراسیون هم مثل باشگاهها ی لیگ برتری یک طرفه به قاضی میرود.