حمایت فرمانداری از آذرخش بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،معاون فرماندار بندرعباس درجلسه شورای ورزش وجوانان شهرستان بندرعباس با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال همدلی وهم زبانی گفت: همه باید درجهت تحقق فرمان مقام معظم رهبری تلاش وکوشش نماییم .نکویی ضمن تشکر از زحمات اداره ورزش وجوانان شهرستان، اظهارداشت: درسالی که گذشت با توجه به کمبود اعتبارات توانستیم بخشی از مشکلات ورزش شهرستان رابرطرف کنیم وبا تعاملی که بین دستگاه های اجرایی واستانداری وجوددارد امیدواریم در سال جدید با اختصاص بودجه مناسب برای ورزش شهرستان بتواند برنامه های ورزشی خود را به خوبی پیش ببرد.
مقام عالی دولت در شهرستان بندرعباس ضمن تبریک به بازیکنان وکادرفنی باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس به لیگ برتر فوتسال کشور گفت: فرمانداری برای موفقیت این تیم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد واین باشگاه مردمی را حمایت خواهد کرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰