کد خبر : 29392
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 - 9:23
-

دبیر سازمان لیگ از برنامه های فصل جدید می گوید

دبیر سازمان لیگ از برنامه های فصل جدید می گوید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیر سازمان لیگ فوتسال گفت: هفدهمین دوره مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور ، دو ماه زودتر از سال های گذشته و از ۱۹ تیرماه آغاز می شود. آرش جابری دوشنبه شب درحاشیه مسابقات زیرگروه فوتسال باشگاه های کشور در آمل افزود: فصل جدید مسابقات سال۹۴ با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیر سازمان لیگ فوتسال گفت: هفدهمین دوره مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور ، دو ماه زودتر از سال های گذشته و از ۱۹ تیرماه آغاز می شود.
آرش جابری دوشنبه شب درحاشیه مسابقات زیرگروه فوتسال باشگاه های کشور در آمل افزود: فصل جدید مسابقات سال۹۴ با حضور ۱۴ تیم از ۱۹ تیرماه آغاز می شود و تا هفته اول بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: علت زودتر برگزار کردن مسابقات امسال لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، حضور تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام ملت های آسیا است که بهمن ماه در ازبکستان برگزار می شود و از همین رو سازمان لیگ کمیته فوتسال برنامه ریزی کرده تا این مسابقات امسال حداقل دو ماه زودتر از فصل های گذشته آغاز شود.

دبیر سازمان لیگ فوتسال اظهار داشت: نقل و انتقال برای تیم ها پس از پایان مسابقات فصل گذشته لیگ برتر آغاز شده و حداقل تا ۱۲ تیر ماه یک هفته پیش از آغاز مسابقات لیگ ادامه خواهد داشت.

جابری تصریح کرد: مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه های کشور و مسابقات لیگ دسته دوم نیز از اسفند ماه برگزار می شود.

وی در خصوص برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتسال آمل با حضور تیم ملی امید در این شهرستان گفت: تاکنون نامه رسمی برای برگزاری این تورنمنت در آمل به کمیته فوتسال کشور ارسال نشده است.

جابری اضافه کرد: این کمیته مخالف برگزاری مسابقات مختلف تحت هر عنوانی نیست، اما نامه نگاری که نیاز به اطلاع و یا برنامه ریزی کمیته فوتسال کشور است باید اقدام و انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

صادق سه شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

لیگ دو که سه هفته پیش شروع شد.لیگ یک هم از شهریور ماه شروع میشه

نام ... سه شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

آقای عشق تریپون شما لطف بفرما حرف وعملت برای اجرای قانون یکی باشه وبس….فقط شعارنده…..