کد خبر : 29564
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 - 13:23
دسته‌بندی نشده
-

بی اطلاعی نجاریان از اتفاقات شهروند!

بی اطلاعی نجاریان از اتفاقات شهروند!
مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری در حالی به خبر منتشر شده در خصوص لیست خرید و مازاد این تیم واکنش می دهد که اطلاعی از اتفاقات پشت پرده تیمش ندارد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری در حالی به خبر منتشر شده در خصوص لیست خرید و مازاد این تیم واکنش می دهد که اطلاعی از اتفاقات پشت پرده تیمش ندارد!

سعید نجاریان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: از خواندن خبر لیست بازیکنان مازاد تیم متعجب شدم چرا که لیست منتشر شده صحبت ندارد و کذب محض است.

وی افزود: در جلسه ای که چند روز قبل بین من و ابطحی برگزار شد، فقط درباره کلیات صحبت شد که اتفاقاً به جمع بندی هایی هم رسیدیم اما هرگز در خصوص جزئیاتی مثل لیست مازاد و خرید تیم صحبتی به میان نیامد.

نجاریان در خصوص اسامی منتشر شده نیز گفت: بازهم تأکید می کنم به هیچ عنوان نام هیچ بازیکنی در مذاکرات مان برده نشده است. مضافاً اینکه اگر قرار بر قطع همکاری با بازیکنی باشد، در کنار خواسته های سرمربی تیم، سیاست های باشگاه هم ملاک عمل است و مطمئن باشید ما بازیکنانی مثل محمد رضا کرد و احمد دستیاران که خودمان در تیم های پایه آنها را پرورش داده ایم، به راحتی از دست نمی دهیم.

جوابیه پایگاه خبری فوتسال

با نزدیک شدن به شروع فصل فوتسالی،بازار شایعات در مورد حضور فلان مربی و فلان بازیکن داغ داغ خواهد بود و داغی بیشتر تکذیبیه هایی است که از سوی مدیران باشگاه ها روانه رسانه ها می شود.عادتی که دیگر برای رسانه ها و حتی مخاطبان آنها به امری عادی تبدیل شده و برای رسانه ها هم دشواری و قبح تکذیب از بین رفته است به دلیل اینکه برخی مدیران واضح ترین خبر ها را تکذیب می کنند یا با دروغگویی،شب را روز جلوه می دهند.

اما در مورد لیست مازاد و خرید شهروند ساری هم چند خطی بیشتر نمی نویسیم و همه چیز را به گذر زمان می سپاریم و در همین حد که آقای نجاریان بداند که یکی از بازیکنانی که در لیست شما برای فصل آینده قرار دارد و با وی مذاکره هم کرده اید پیشنهاد حضور یکی از هم تیمی های سابقش را نیز به شما داده است و در مورد لیست مازاد هم حرف های آقای ابطحی با یکی از دوستانش را رسانه ای کرده ایم و حتی وی در همان صحبت ها از عدم اعتمادش به ناظری و حامدیان و رستمی هم سخن گفته و تنها بخاطر سهمیه امید بودنشان قصد حفظ این سه بازیکن را دارد.

مردم هم دیگر باور کرده اند که آنچه تکذیب می شود حقیقت دارد. حتی اگر آقای مدیرعامل مجبور باشد و در فشار باشد تا خبری را تکذیب کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساری پنجشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

تورو خدا دیگه چرا امسالم ابطحی!ابطحی از یه نفر خط میگیره اونم لطفی که با هیچ کدوم از این بازیکنا خوب نیست مخصوصا دستیاران و کرد!!!مثل چند سال قبل که سالاری شده بود بهترین بازیکن ساری خرابش کرد!!!!!آقای نجاریان به فکر تیم و تماشاگراش باش یه مربی خوب بیار لطفا!مربی بیار که از بازیکن خط نگیره حق و به حقدار بده!!ما دیگه از گرمکن رئال خسته شدیم بگید اگه امسال موند گرمکن بارسارو بپوشه

نام ... پنجشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

ادمین تو نونت تو روغن هست نگران نباش

سید پنجشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲

سعید نجاریان هم دروغ گو شد به خاطر دورو بودن اقای ابطحی
دقیقا درست بود خبرتون و مرسی از جوابیه که دادین و با واقعیت هم مطابقت داشت.
ابطحی=سقوط

نام ... پنجشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷

چه خوبه همه کامنت ها تایید بشه ^_^
متاسفم

شهروند پنجشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲

آقای نجاریان این ابطحی رو بیخیال شو لطفا!!!!!!!

ساری جمعه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

دقیقاً درسته جوابیه و خبر منتشر شده اولیه پایگاه خبری فوتسال…
مطمئن باشید آقای ابطحی آدم دورو هسش…آقای نجاریان بخاطر ابطحی دورو بازیکنان آینده دار خودشو خراب نکنه..ما تماشاگران شهروند با ابطحی برخورد میکنیم… دقیقاً درسته که حامدیان.. ناظری و رستمی رو هم قبول نداره بخاطر سهمیه امید هسش…لطفاً نظر بنده را بذارید

هوادار شهروند جمعه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

آقای ابطحی از ساری برو ما تورو نمیخوایم….
تو زمان مربیگریت تمام شده و باید از فوتسال بری…ابطحی برو از شهرمون..
ما ساروی ها تورو نمیخوایم

ساری جمعه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

سعید نجاریان دروغگو نبست این مصاحبه قبلی و لیست مازادو هیچوقت نجاریان انجام نمیده کار خوده ابطحی هستش.چون دیگه بهش تیم نمیدن و دید اینجا امسال پولم هست هرکاری داره میکنه.اقای نجاریان به فکر اوردن ابطحی نباش چون بزرگترین اشتباه زندگیته.نزار محبوبیت بخاطر این از دست بره.محمدکرد جزو سرمایه ما سارویهاست و به همین راحتی از دستش نمیدیم.پس الکی جو لیست مازادو نده.تورو خدا رضا لک رو بیارین .عوض کنین این کمک مربیهای ضعیفتونو.اون اسماعیلپور چی از فوتسال میفهمه.اون بخشی هم که فقط بلده زیراب زنی کنه تا خودش تو تیم باشه.بابا تغییر بدین کادر فنیتونو.

محمد جمعه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

واقعا برای شما متاسفم که تو کار باشگاه ها دخالت می کنین
شما خبر گزاری رسمی هستین و رسالت شما رسوندن اخبار رسمی و واقعیه نه حدس و گمان!!!
اگه شما راست میگین واقعا اسم اون “یکی از دوستان ” رو بیارین تا وقتی حرف های شخصی درون باشگاهی رو به نامحرمان میگه مشخص بشه کیه!!!!
ضمنا هوادارای شهروند ساری اینقدر با شعور هستن که خبر های تیمشون رو توی سایت خودشون و از مدیرعامل خودشون بشنون. نه از غریبه!
حتی اگه این خبر درست هم باشه رسمیتش فقط از طریق سایت باشگاه برای ما هوادارا تایید میشه.

ساروی واقعی شنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۷:۰۵

ابطحی جایی در ساری نداره
این رو الان داریم به مسولین و شورای شهر و شهرداری میگیم.. ابطحی در حدی نیست که بازیکنای ما رو نخواد.. آقای نجاریان لطفا توجه
ابطحی= سقوط

علی. یکشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۹:۴۳

ابطحی مربی خوبیه .آخه تا بحال بالای ۲۰ امتیاز گرفته بودین ؟؟؟
امسال ۲۷ امتیاز گرفتین کلاهتونو بندازین هوا.