کد خبر : 29570
تاریخ انتشار : جمعه 25 اردیبهشت 1394 - 12:53
-

پایان همکاری خسوس و تیم ملی

پایان همکاری خسوس و تیم ملی
سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال ایران به همکاری اش با فدراسیون فوتبال پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بود که قراردادش سال گذشته به پایان رسید. او دی‌ماه سال گذشته پس از دیدار دوستانه ایران مقابل اسلوونی، برای مرخصی به کشورش اسپانیا رفت، اما پس از آن با وجود اینکه صحبت‌هایی در خصوص بازگشت او مطرح می‌شد، اما به ایران بازنگشت.

خسوس در این مدت در تماس‌های با مسئولین فدراسیون فوتبال داشت و اختلاف‌هایی مبنی بر پرداخت حقوقش و امضای قرارداد جدیدش داشت که سرانجام همین اختلاف‌ها باعث شد او شب گذشته ایمیلی به مسئولان بدهد و پایان همکاری خود را اعلام کند.

پس از پایان همکاری خسوس، به نظر می‌رسد با توجه به شرایطی که وجود دارد، سرمربی خارجی مدنظر مسئولان باشد و همچنین به نظر می‌رسد حضور ونانسیو لوپز در ایران بتواند رایزنی‌هایی را با مسئولان ایران انجام دهد و گزینه‌هایی را در این زمینه معرفی کند.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در این زمینه گفت: خسوس شب گذشته اعلام کرد به علت اختلاف‌هایی که وجود دارد نمی‌تواند در تیم ملی فوتسال ایران همکاری‌اش را ادامه بدهد و ضمن تشکر از مسئولان و مردم ایران، پایان همکاری خود را اعلام کرد. او همچنین خواستار پرداخت مطالباتش شد و اعلام کرد که اگر این مطالبات پرداخت نشود، از مراجع حقوقی پیگیر این مسئله خواهد شد.

ترابیان یادآور شد: من در پاسخ به خسوس اعلام کردم که برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم و از مدت فعالیتی که در ایران داشت ابراز رضایت کردیم، همچنین به او گفتم که در اولین فرصت حقوق معوقه او را پرداخت خواهیم کرد، هر چند که اگر او دوست دارد از مراجع حقوقی، مسئله را اقدام کند، اختیار دارد و می‌تواند چنین کاری را بکند، اما ما به تعهدات خود پایبندیم و باید در اولین فرصت، این موضوع انجام شود.

وی در مورد اینکه آیا از پنج ماه حقوق معوقه‌اش قرار است سه ماه پرداخت شود و دو ماهی که در ایران نبوده، پرداخت نشود، تصریح کرد: به هر حال بودن یا نبودن سرمربی مهم است، ما قرار است تمام این مسائل را دقیق حساب کنیم و ذره‌ای کم و کاست نخواهد شد، به هر حال او هم زحمت کشیده و باید حقوقش را بدهیم، از فدراسیون هم می‌خواهم که هر چه زودتر مطالبات او را پرداخت کند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد اینکه چه زمانی سرمربی تیم ملی مشخص خواهد شد، گفت: ما سعی می‌کنیم با افتخاری هر چه زودتر جلساتی را برگزار کنیم و در این زمینه تصمیم بگیریم، کاندیداهای مدنظر را مورد بررسی قرار می‌دهیم و در کمیته فنی این مسئله را نهایی خواهیم کرد. به هر حال ما گزینه‌ای را مدنظر می‌گیریم که مسئولان فدراسیون فوتبال هم با حضور او در تیم ملی موافق باشند. نمی‌توان دست روی گزینه‌ای بگذاریم که مسئولان درنهایت با حضور او موافقت نکنند.

وی در مورد اینکه آیا سرمربی تیم ملی خارجی یا داخلی خواهد بود، گفت: فعلاً در مورد این موضوع نمی‌توان صحبت کرد، باید جلساتی را برگزار کنیم تا پس از آن تصمیم لازم اتخاذ شود

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قمی جمعه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

آخیش
خدا رو شکر
فوتسال تو ایران از اون رشته هایی که مربی داخلی میخواد
برعکس فوتبال و…

دلسوز فوتسال جمعه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

خشت اول چون نهد معمار کج….تا ثریا میرود دیوار کج …خود ترابیان این خسوسو آورد گند زد به فوتسال ما حالا اینم نتیجش .این خسوس آمپول زنم نبود چه برسه پروفسور…آقای افتخاری هم بهتره بجای فوتسال بره سراغ بیزنس.

هوادار جمعه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

ما که گفتیم رفته ماهان تندیس اما باورتون نشد

عیرضا جعفری جمعه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲

صد در مربی داخلی . سال شلوغیه و مربی خارجی تا بخواد شناخت پیدا کنه کار از کار گذشته

نام ... جمعه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲

خدارو شکر دیگه همه به حق تیم ملی دعوت میشن.

نام ... جمعه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵

آقای افتخاری که انقدر روی خسوس سرمایه گذاری کرد باید جوابگو باشه حیف از مربی های خودمون

futsali یکشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰:۲۶

Salam b jenab eftekhari khahesh mikonam azaton sar morabi qabli time meli Brazil ro biyarid marcos sorato Kheyli khobe …
B khoda mitone futsal Iran ro 20 sal jolo bebare …
Khahesh mikonammmmmm …

نام ... یکشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

پس آقای هاشم زاده که این چند سال با ایشان همکار بودند و کامل به خصوصیات اخلاقی و رفتاری او آشنا هستند و دائم با ایشان در ارتباط بودند و در زمان لیگ هم ایشان فیلم بازیها را واسه خسوس می‌فرستادند و بازیکن انتخاب میکردند همین چند روز قبل توی همین سایت گفته بودند مشکل خاصی نیست و خسوس واسه قرارداد به ایران می آید!!!