کد خبر : 29734
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 23:16
-

نعمتی: حضور ونانسیو هدیه فردوسی به فوتسال ایران است/ اقدام اخیرAFC نشانگر مسیر درست ما بود

نعمتی: حضور ونانسیو هدیه فردوسی به فوتسال ایران است/ اقدام اخیرAFC نشانگر مسیر درست ما بود

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: با سیاست‌های باشگاه اقتدار نوین فردوسی که خدمت به فوتسال خراسان و ایران است از حدود ۶ماه قبل بحث حضور خوزه ونانسیو لوپز برترین مدرس حال حاضر جهان در ایران از سوی مشاورین باشگاه مطرح شد که از این موضوع استقبال کردیم و در

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: با سیاست‌های باشگاه اقتدار نوین فردوسی که خدمت به فوتسال خراسان و ایران است از حدود ۶ماه قبل بحث حضور خوزه ونانسیو لوپز برترین مدرس حال حاضر جهان در ایران از سوی مشاورین باشگاه مطرح شد که از این موضوع استقبال کردیم و در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: خبر داشتیم که سال گذشته هم جمعی از مربیان ایرانی برای شرکت در کلینیک فوتسال پیشرفته این مربی نامدار اسپانیایی در میلان و با هزینه‌ای هنگفت برای سفر به ایتالیا اقدام کرده بودند اما به دلایل مشکلاتی چون ویزا و هزینه بالای این اقدام میسر نشده بود که همین موضوع ما را برای حضور ونانسیو بیشتر ترغیب کرد تا با هزینه‌ای اندک این امکان را برای مربیان داخلی فراهم کنیم.

مصطفی نعمتی با تاکید بر اینکه فوتسال خودجوش ایرانی نیازمند سمت و سو یافتن است، گفت: باید پذیرفت که فوتسال در ذات بازیکن ایرانی است و تنها ترسیم یک ساختار و متد سازمان یافته مطابق با استاندارد می‌تواند باعث شود تا در نهایت به جایگاهی برسیم که در راس قله فوتسال دنیا قرار بگیریم. روسیه این اقدام را با مشورت از ونانسیو آغاز کرده و این کلاس مربیگری می‌تواند شروعی برای اقدامات بعدی ما نیز باشد.

مدیرعامل باشگاه اقتدار نوین فردوسی مشهد متذکر شد: اینکه کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال الگوگیری و به قولی بنچ مارکینگ از فوتسال پیشرفته اروپا است نشان می‌دهد که باشگاه فردوسی مشهد راه درستی را در پیش گرفته که زمینه حضور این مدرس اسپانیایی را برای به روز کردن مربیان ایرانی فراهم کرده است.

وی در خاتمه از همکاری‌های دبیرکل فدراسیون فوتبال، کمیته آموزش و کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال تشکر کرده و گفت: فدراسیون فوتبال همکاری‌های لازم را با باشگاه فردوسی انجام داد تا این مهم برای مربیان ایرانی رخ بدهد؛ رخدادی که فوتسال ایران را رو به جلو خواهد برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.