کد خبر : 29954
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 13:46
-

تهدید به کناره گیری از مسئولیت برگزاری جام باشگاه های آسیا!

تهدید به کناره گیری از مسئولیت برگزاری جام باشگاه های آسیا!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال تاکید کرد اگر قرار هست در برنامه جام باشگاه‌های آسیا از سوی افتخاری موازی کاری صورت بگیرد از الان به او بگویند. درباره مذاکره مجدد رییس کمیته فوتسال با خسوس کاندلاس برای ادامه همکاری با ایران، گفت: افتخاری از من کمک خواست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال تاکید کرد اگر قرار هست در برنامه جام باشگاه‌های آسیا از سوی افتخاری موازی کاری صورت بگیرد از الان به او بگویند.

درباره مذاکره مجدد رییس کمیته فوتسال با خسوس کاندلاس برای ادامه همکاری با ایران، گفت: افتخاری از من کمک خواست و من هم در قالب کمک به تیم ملی به مذاکره با خسوس پرداختم. اگر قرار بود خود او مجدد به این مسئله رسیدگی کند چرا از من کمک خواست؟

رییس کمیته فوتسال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این اتفاقات باعث ایجاد هجمه‌ای علیه افتخاری می‌شود، اظهار کرد: دلم نمی‌خواهد علیه او هجمه ایجاد شود. اگر قرار است در برنامه جام باشگاه آسیا موازی کاری صورت بگیرد، از الان به من بگوید. من به تقاضای او آمدم و تمام وقت و تلاشم را برای این کار صرف کرده‌ام. روزی نیست که با کنفدراسیون آسیا صحبت نکنم.

وی ادامه داد: اگر در جام باشگاه‌ها هم این قصه پیش آید از الان کنار می‌کشم. این موازی کاری‌ها باعث تضعیف موضع کشور می‌شود. افتخاری از مدیران وزارتخانه و با تجربه کشور است. خود او باید درباره مذاکره مجدد با کاندلاس پاسخگو باشد.

ترابیان تصریح کرد: افتخاری از من تقاضا کرد و من تقاضای او را پذیرفتم. فوتسال مانند یکی از فرزندان من است و علاقه‌مند به کمک هستم. هیچ چشم داشتی از کمک به کمیته فوتسال ندارم. فقط در کمیته فنی مسئولیت دارم و آن هم در قالب بازوی کمیته فوتسال است. هر مربی را که به ما معرفی کنند به طور دقیق برنامه‌های او را بررسی می‌کنیم بنابراین برای من فرقی نمی‌کند که او چه کسی را معرفی می‌کند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.