کد خبر : 30059
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 18:39
-

افتخاری:شمسایی بهترین گزینه برای تیم ملی بود/وحید در تیم ملی مربی- بازیکن نخواهد بود/دلیل نداشت ترابیان ناراحت شود، او وظیفه اش را انجام داد

افتخاری:شمسایی بهترین گزینه برای تیم ملی بود/وحید در تیم ملی مربی- بازیکن نخواهد بود/دلیل نداشت ترابیان ناراحت شود، او وظیفه اش را انجام داد

سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد انتخاب موقت شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: در زمان حضور خسوس در تیم ملی هم عنوان کردیم که تمدید قرارداد با او پس از نتیجه گیری مناسب در تورنمنت هاست.ما اکنون دو تورنمنت پرتغال و جام باشگاه های

سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد انتخاب موقت شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: در زمان حضور خسوس در تیم ملی هم عنوان کردیم که تمدید قرارداد با او پس از نتیجه گیری مناسب در تورنمنت هاست.ما اکنون دو تورنمنت پرتغال و جام باشگاه های آسیا را پیش رو داریم و اگر شمسایی در این دو تورنمنت موفق باشد او را به عنوان سرمربی دائم انتخاب می کنیم.اگر شمسایی نتایج مناسب را بگیرد او را به هیات رئیسه معرفی می کنیم تا تائید شود در غیر اینصورت سراغ گزینه های دیگر می رویم.

افتخاری اداه داد:البته با شناختی که از شمسایی دارم او شایستگی ها خود را نشان داده و بهترین گزینه است.شمسایی در دو سال پیاپی با دو تیم مختلف قهرمان شده.او یک چهره بین المللی است و فردی است که کارش را بلد است.با هوش است و شناخت خوبی از تیم ملی دارد.ما فردی را انتخاب نکردیم که گمنام باشد.

رئیس کمیته فوتسال در مورد اینکه اگر با شمسایی هم مثل خسوس برخورد شده و قرارداد او به طور مقطعی تمدید شود شاید او هم تیم ملی را رها کند اذعان داشت:شمسایی جایی ندارد که برود.او برای این فوتسال است.شمسایی دو مسابقه با پرتغال و جام باشگاه ها را دارد و انشالا شانسش خوب خواهد بود و نتیجه می گیرد.

افتخاری در مورد اینکه در مسابقات پرتغال تیم ملی شرکت می کند یا تاسیسات گفت:تیم ملی همراه با بازیکنان تاسیسات حضور خواهند داشت تا با یک تیر دو نشان زده شود.

رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه لیست ۳۰ نفره در اختیار کمیته فوتسال گذاشته شده اذعان داشت:شمسایی بلافاصله لیست را به من داد که نشان از شناخت خوب او از فوتسال ایران است.

افتخاری درباره اینکه نام خود شمسایی هم در این لیست بود یا نه گفت:نه.وحید در تیم ملی مربی – بازیکن نخواهد بود.

افتخاری در مورد نتیجه مذاکره اش با خسوس اذعان داشت: او به من هم گفت که نمی آیم.

رئیس کمیته فوتسال در مورد اینکه ترابیان از مذاکره مجدد او با خسوس ناراحت شده تاکید کرد:ترابیان دلیل نداشت ناراحت شود.او وظیفه خودش را انجام داد.غیر از او چند نفر دیگر هم در حال مذاکره با خسوس بودند.سیف،هاشم زاده،خانم محمدی و خود من.در نهایت هم خسوس یک روز فرصت خواست و پاسخ منفی داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام چهارشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲

با سلام اقای افتخاری شم با این کار نشان دادید کمیته فنی یعنی کشک

نام ... چهارشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

جناب دکتر گودرزی ورود کنید این آقا فوتسال مملکت را نابود کرد..
این مملکت مسول ندارد… ای خداااا

علی پنجشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

سلام از اقای افتخاری بپرسید نقش کمیته فنی در این انتخاب چیست ما به انتخاب نفر کاری نداریم ولی واقعا با این شرایط کمیته فنی یعنی کشک!؟