کد خبر : 30055
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 18:21
-

شمسایی:برای کمک آمدم/شرایط تیم ملی حساس و ویژه است/برای تیم ملی هم به میدان می روم

شمسایی:برای کمک آمدم/شرایط تیم ملی حساس و ویژه است/برای تیم ملی هم به میدان می روم
وحید شمسایی با تائید حضورش در تیم ملی گفت:با توجه به شرایط ویژه فوتسال،برای کمک به تیم ملی آمدم.

وحید شمسایی پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم موقت تیم ملی فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در این خصوص گفت: دو جلسه در وزارت ورزش و جوانان داشتم که افتخاری هم در آنها بود.من در این جلسات به ایشان گفتم که خسوس بهترین گزینه بود و باید او را بر می گرداندید.زمان نباید از دست برود و امسال سال سختی برای فوتسال است.همچنین تاکید کردم که مربیان بهتری هم هستند که سرمربی تیم ملی شوند اما بحث تورنمنت پرتعغال در پیش بود و من هم به خاطر فوتسال و تیم ملی قبول کردم در این تورنمنت همراهی کنم.

شمسایی ادامه داد: من شرایط فشرده و حساسی در تاسیسات دارم و نمی توانم این تیم را رها کنم.برای تیم ملی هم سرو دست نمی شکنم و فقط هدفم کمک به تیم ملی است.من اسامی بازیکنان را در اختیار کمیته فوتسال گذاشتم و قرار است از یکشنبه تمرینات تیم ملی همراه با تاسیسات در کمپ تیم های ملی برگزار شود.با توجه به اینکه تاسیسات هم بازی های حساسی دارد این تورنمنت می تواند به نفع این تیم هم باشد.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: دوساله شمسایی نشدم و دنبال کنکور و امتحان نیستم.از من بهتر برای تیم ملی هست و الان شرایط ویژه ای است اما تاکید می کنم که در این شرایط تنها برای کمک آمدم و سفره ای هم برای تیم ملی پهن نکرده ام.

شمسایی در خصوص اینکه آیا برای تیم ملی بازی خواهد کرد یا نه اذعان داشت: در اوج آماگی هستم .در دبیری و تاسیسات هم بازی کردم و در تیم ملی هم دوست دارم بازی کنم.کادر قوی ما را همراهی خواهند کرد و ما سرمربی نداریم بلکه یک مجموعه قوی هستیم.دوست دارم بازی کنم البته هنوز جدی در این باره تصمیمی نگرفته ام.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جعفری چهارشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲

قضیه خیلی جالب شده . ما فقط موفقیت تیم ملی میخواهیم و بس . ارزوی موفقیت دارم براشون .

نام چهارشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸

این تیم ملی مسخره ترین تیم ملی فوتسال تاریخ ایران هست تا حالا همه چیز دیده بودیم سر مربی موقت ندیده بودیم که دیدیم!!!! افتخاری تو رو خدا دست از سر این فوتسال بردار !!

باغ وحش جمعه , ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲:۱۶

اقا شمسایی شما تو دو دقیقه مخ افتخاری میزنی
لازم نبود دو جلسه داشته باشید