کد خبر : 30074
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 - 11:00
دسته‌بندی نشده
-

ستون پنجم در لیگ!

ستون پنجم در لیگ!
در طول هفته ای که دو تیم یکی بعنوان مدعی قهرمانی و دیگری کاندیدای سقوط با هم بازی داشتند یکی از بازیکنان برنامه ها و تاکتیک های تیمش را در اختیار مربی حریف قرار می داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی یکی از تیم های بالا جدولی که تا هفته های آخر جز مدعیان قهرمانی به شمار می رفت و نسبت به چند نفر از بازیکنان سوء ظن داشت و عنوان می کرد که چند بازیکن برای برکناری من تلاش می کنند و حتی در چند بازی از لو رفتن تاکتیک و برنامه های تیمش در محافل خصوصی به خاطر وجود یک بازیکن خاص سخن می گفت در طول زمان سرمربی گری اش دست به کارهایی زد که نشان می دهد فوتسال چندان هم پاک نیست و باید کمیته اخلاق و سایر نهادهای مربوط در این قضیه ورود کنند.

ماجرا از این قرار است که یکی از بازیکن های همشهری این مربی که در تیم حریف عضویت داشت در طول هفته ای که با هم بازی داشتند مرتب با این مربی در ارتباط بود و برنامه های تمرینی و تاکتیک های تیمش را برای آقای مربی اعلام می کرد و حتی عنوان کرده بود که با این تاکتیک نمی توانید پیروز شوید و باید تغییر سیستم دهید. آقای مربی هم که ظاهرا به این همشهری اعتماد داشت دست به تغیر سیستم زد و تیمی که در کل فصل نه تمرین و نه بازی به شکل ۲-۲ انجام داده بود را راهی زمین کرد تا نتیجه کار شکست سنگین آقای مربی در مقابل تیم پایین جدولی و کاندیدای سقوط باشد.

این نتیجه علاوه بر اینکه تیم آقای مربی را از کورس قهرمانی عقب انداخت باعث بقای تیم حریف در لیگ برتر شد. با وجود اینکه تیم حریف چند بازیکن همشهری با آقای مربی داشت ولی بازیکن خاطی زمان گرم کردن پیش از شروع بازی هم کنار مربی حریف رفت و بیخیال گرم کردن شد و بیش از ۱۰ دقیقه به گپ و گفت باهم پرداختند!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.