کد خبر : 30126
تاریخ انتشار : جمعه 1 خرداد 1394 - 15:18
-

شمسایی: همکاری «وحید» با تیم ملی نباید موقت باشد

شمسایی: همکاری «وحید» با تیم ملی نباید موقت باشد
مدیرفنی تیم تأسیسات دریایی گفت: به نظر من اگر قرار است همکاری بین وحید شمسایی و تیم ملی صورت بگیرد نباید موقت باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی در مورد حضور موقت کادر فنی تیم فوتسال تأسیسات دریایی در تیم ملی فوتسال اظهار داشت: به نظر من اگر قرار است همکاری صورت بگیرد و اتفاقی رخ دهد نباید موقت باشد. به هرحال نهایتاً تا فردا (شنبه) تکلیف همه چیز مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم خسوس چهار، پنج ماه دیگر با فدراسیون فوتبال قرارداد داشته باشد و اگر وحید شمسایی و ما قرار باشد به تیم ملی برویم باید پول خسوس کاملاً پرداخت شود. فعلاً تمام تمرکز کادر فنی تأسیسات دریایی به مسابقات فوتسال قهرمانی آسیاست تا بتوانیم در آن مسابقات به مقام قهرمانی برسیم.

مدیرفنی تیم تأسیسات دریایی در پاسخ به این سؤال که آیا حاضر است بعد از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا به عنوان سرپرست در کنار تیم ملی فوتسال باشد، خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم در این دو سالی که با وحید شمسایی و گروهمان کنار هم هستیم نتایج خوبی گرفته‌ایم. تمام تلاش ما اعتلای فوتسال کشور است، حالا چه در باشگاه تأسیسات دریایی باشد، چه در تیم ملی.

شمسایی تأکید کرد: اولویت همه ما فعلاً تأسیسات دریایی و موفقیت این تیم در آسیاست و می‌خواهیم به این صورت به فوتسال کشورمان خدمت کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد وحید شمسایی و کادرش به صورت همزمان در تیم تأسیسات دریایی و تیم ملی فوتسال حضور داشته باشند، گفت: فکر می‌کنم این کار از نظر قانونی منع داشته باشد و نمی‌شود یک کادر فنی در دو تیم حضور داشته باشد، به این صورت شبهه هم کمتر پیش می‌آید.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲:۱۰

فوتسال قم را تو نابود کردی.. مسبب نتایج ضعیف قم تو هستی

نام ... شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

دوتا برا در نون به هم قرض میدن