کد خبر : 30580
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 خرداد 1394 - 10:30
-

چرا تاسیساتی ها به مراسم معرفی برترین ها نیامدند؟ / پای یک اختلاف در میان است!

چرا تاسیساتی ها به مراسم معرفی برترین ها نیامدند؟ / پای یک اختلاف در میان است!
مراسم معرفی برترین های سال در مشهد برگزار شد اما بدون حضور نیمی از مدعوین که دلایل جالبی داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یک شنبه در حالی اولین دوره معرفی برترین های سال فوتسال از جانب پایگاه خبری در مشهد برگزار شد که غیبت بسیاری از مدعوین برای حضار جای سوال داشت.

وحید شمسایی به عنوان بهترین مربی، محمد کشاورز بهترین بازیکن اخلاق و مربی پدیده، مصطفی نظری بهترین دروازه بان و مجید حلاجی نماینده باشگاه برای عنوان برترین تیم لیگ همگی از باشگاه تاسیسات دریایی بودند که به این مراسم دعوت شدند که نیمی از برترین ها را تشکیل می دادند. از بین این نفرات، مجید حلاجی به مسئولان پایگاه خبری اعلام کرد تمام سعی اش را می کند در مراسم حضور پیدا کند در غیر اینصورت جایزه بهترین باشگاه را به نماینده تاسیسات در مراسم بدهید.

قرار بود این نماینده مصطفی نظری یا محمد کشاورز باشند که هر دو قول حضور در مراسم را داده بودند. وحید شمسایی نیز یک روز قبل از مراسم اعلام کرد که به دلیل مشغله زیاد به مشهد نخواهد آمد. اما صبح روز مراسم متوجه شدیم کشاورز و نظری نیز پروازشان را لغو کرده اند و به مراسم نخواهند آمد. در حالی که وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم تاسیسات دریایی به پایگاه خبری اعلام کرده بود مخالف حضور این دو در مراسم نیست. اما پیگیری ماجرا، حقایق تلخی را برایمان روشن ساخت.

اینکه وحید شمسایی به بازیکنان گفته است اگر می خواهید به مراسم بروید، بروید اما اولویت تیم است. اینکه دلیل صادر نشدن مجوز رفتن به مراسم، حضور شمس در آن است. اینکه شمسایی حاضر نشده به خاطر حضور کسی که با او اختلاف دارد به مراسم برود و به بازیکنانش هم اجازه رفتن دهد!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

تازه معرفی فردوسی به عنوان بهترین میزبان با توجه به کتک هایی که از عوامل این باشگاه خورده بودند دلیل دیگر عدم حضور شمسایی در این مراسم بود.

مشهدی با غیرت چهارشنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰

حقشون بود بی تربیتی کردن کتک هم باید میخوردن که خوردن!! تا ادب بشن دفعه بعد فحاشی نکنن تو مشهد!!