کد خبر : 30680
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 14:35
-

ابرقوئی نژاد:ما هم علاقه مند بودیم ،مسابقات در سالن پیروزی برگزار شود/فدراسیون از ما خواست میزبان شویم و پذیرفتیم

ابرقوئی نژاد:ما هم علاقه مند بودیم ،مسابقات در سالن پیروزی برگزار شود/فدراسیون از ما خواست میزبان شویم و پذیرفتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اصفهان برای دومین بار میزبان مسابقات فوتسال جام باشگاههای آسیا خواهد بود و سالن ۲۵ آبان ورزشگاه نقش جهان از سوی نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان میزبان این مسابقات معرفی شد. در حالی که این انتخاب به مذاق کادرفنی و بازیکنان تأسیسات دریایی نماینده ایران خوش نیامده که اخیراً

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اصفهان برای دومین بار میزبان مسابقات فوتسال جام باشگاههای آسیا خواهد بود و سالن ۲۵ آبان ورزشگاه نقش جهان از سوی نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان میزبان این مسابقات معرفی شد.

در حالی که این انتخاب به مذاق کادرفنی و بازیکنان تأسیسات دریایی نماینده ایران خوش نیامده که اخیراً یک حاشیه دیگر نیز به حواشی برگزاری این مسابقات اضافه شد و آن بحث گرفتن میزبانی از اصفهان و برگزاری این رویداد در شهر مشهد است. علی اکبر ابرقویی نژاد رئیس هیات فوتبال استان اصفهان به سوالات و ابهامات ایجاد شده در برگزاری این مسابقات پاسخ می‌دهد.

بحث برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاههای آسیا در شهر مشهد مطرح شده. این اخبار تا چه حد صحت دارد؟
اصلاً چنین چیزی نیست و من این مساله را تکذیب می‌کنم. گرفتن میزبانی از شهری و دادن آن به شهر دیگر چیزی نیست که دست این و آن باشد. ما پذیرفتیم که میزبان مسابقات باشیم و به فوتبال و فوتسال ایران کمک کنیم. ما علاقه مند به برگزاری این رویداد بین المللی در اصفهان هستیم اما این را بگویم که ما خودمان در این زمینه اعلام آمادگی قبلی نکردیم بلکه زمانی که فدراسیون به ما پیشنهاد داد پذیرفتیم. لذا ما وظیفه خود را همراهی با مجموعه فدراسیون می‌دانیم و به دنبال این هستیم که برای برگزاری یک رویداد به صورت مطلوب و سربلندی فوتسال ایران تلاش کنیم. ما هیچ وقت نگفتیم که حتماً ما برگزار کننده باشیم اما به دلیل اهمیت این مسابقات و به خاطر تجربه موفقی که از دوره قبل داشتیم پذیرفتیم.

در این بین گفته می‌شود هیات فوتبال اصفهان با فشار استانداری این میزبانی را برعهده گرفته است؟
نه، این مساله صحت ندارد. استانداری اصفهان در این مورد نقشی نداشته و حتی باید گفت هنوز هم به صورت کامل در جریان نیستند. ان‌شالله طی جلساتی که به زودی در خدمت آنها خواهیم داشت مسائل مدیریتی این مسابقات مطرح می‌شود.

در جلسه اخیر برگزاری مسابقات بین شما و رئیس فدراسیون فوتبال گویا دلخوری‌هایی ایجاد شده.
به هر حال جلسات کاری وقتی به صورت جدی باشد این مسائل در آن طبیعی است. حرف‌های جدی زده می‌شود و گاهی صداها بالا و پایین هم می‌رود. مذاکره جدی است و چنین مسائلی دلیل بر این نیست که مشکل خاصی وجود دارد.

این بالا و پایین رفتن صداها مربوط به چه مسائلی در برگزاری مسابقات بوده؟!
موضوع خاصی نبوده و بین من و کفاشیان دعوایی در کار نیست. یک سری وظایفی برعهده ماست که همه را اجرا کردیم و برخی وظایف برعهده فدراسیون است که آنها هم باید همراهی کنند.

پس بحث تأخیر اصفهان در روند آماده سازی مطرح نبوده است؟
اختلاف‌ها فقط به نوع نگاهها مربوط می‌شود. به هر صورت مسائلی بوده که به بحث داغ بین من و آقای کفاشیان منجر شده و مربوط به چگونگی اجرا و انجام تعهدات ما و فدراسیون بوده است.

این بحث کادرفنی و بازیکنان تأسیسات که می‌گویند حاضر به بازی در نقش جهان نیستند همچنان مطرح می‌شود.
خود ما هم علاقه مند بودیم که مسابقات در سالن پیروزی برگزار شود چون در مرکز شهر است و تجربه زیادی در برگزاری مسابقات دارد. از ابتدا نظر ما روی این سالن بود اما نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا سالن نقش جهان را برای این مسابقات تأیید کرد. به جز ای.اف.سی شرکت wst که طرف قرارداد با آنهاست نیز نقش جهان را مدنظر قرار داد.

به نظر می‌رسد اتفاقی خوبی باشد. به هر حال نقش جهان بعد از چندسال از بهره برداری از سکوت خارج می‌شود.
بله این مساله هم صحیح است، امیدواریم سالن شیک و مجهز نقش جهان با برگزاری این مسابقات به گردونه ورزش اصفهان اضافه شود.

منبع:ایمنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.