کد خبر : 30653
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 9:24
دسته‌بندی نشده
-

اسماعیل پور :به دلیل مسائل مالی قصد جدایی از گیتی‌پسند را داشتم/مشکلات برطرف شود، مدعی هستیم

اسماعیل پور :به دلیل مسائل مالی قصد جدایی از گیتی‌پسند را داشتم/مشکلات برطرف شود، مدعی هستیم
احمد اسماعیل پور درباره تمدید قرارداد با باشگاه گیتی‌پسند اظهار داشت:من هم طلبی از سال گذشته از باشگاه گیتی‌پسند داشتم که پس از صحبت با مدیرعامل قرار شد تا چند روز آینده این مبلغ پرداخت شود و به همین دلیل تصمیم به تمدید قرارداد گرفتم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل پور درباره تمدید قرارداد با باشگاه گیتی‌پسند اظهار داشت: من هنوز با گیتی‌پسند قرارداد داشتم و ظهر دیروز هم با حضور در باشگاه و مذاکره با مدیرعامل برای یک سال دیگر با گیتی‌پسند توافق و تمدید قرارداد کردم.
وی با اشاره به برخی مشکلات مطرح شده درباره مسائل مالی گیتی‌پسند افزود: من هم طلبی از سال گذشته از باشگاه گیتی‌پسند داشتم که پس از صحبت با مدیرعامل قرار شد تا چند روز آینده این مبلغ پرداخت شود و به همین دلیل تصمیم به تمدید قرارداد گرفتم.
بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: به دلیل برخی مسائل مالی قصد جدایی از گیتی‌پسند را داشتم اما چون از ابتدا اولویت نخست من برای فصل جدید گیتی‌پسند بود با وجود پیشنهاداتی از باشگاه‌های دیگر، مذاکره جدی با هیچ یک از آنان نداشتم و امروز هم با رسیدن به توافق مالی با باشگاه از جدایی منصرف شدم.
وی درباره تاخیر باشگاه در اعلام تیمداری، بیان کرد: بیشتر بازیکنان تیم هنوز با گیتی‌پسند قرار دارند و به این لحاظ مشکل چندانی نخواهیم داشت و فکر می‌کنم تنها مسئله رسیدن به آمادگی بدنی مطلوب باشد که آن هم با مشخص شدن کادر فنی و آغاز تمرینات قابل حل است.
اسماعیل‌پور به شرایط گیتی‌پسند در فصل جدید اشاره و تصریح کرد: گیتی‌پسند از زمان تاسیس همواره مدعی قهرمانی بوده و در فصل جدید هم در صورت تحقق وعده‌های هیئت مدیره در برطرف سازی مشکلات مالی و فراهم سازی امکانات لازم، به طور قطع در زمره مدعیان قهرمانی قرار می‌گیرد.
وی درباره تغییرات در کادر فنی تیم، تاکید کرد: همیشه به گونه‌ای رفتار کردم که با هیچ کس مشکلی نداشته باشم و امسال هم هر کادری بر سرکار بیاید بدون توجه به اینگونه مسائل تنها در خدمت تیم خواهم بود و این موارد برای من فرقی ندارد.
منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

دیگه به جای پول ماشین نمیدن?

نام ... چهارشنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

وقتی میگم که حرف اول و آخر را پول میزنه نگید نه؟
اما خوبه لاقل اسماعیل پور مثل خیلیهای دیگه چیزهای دیگه را بهانه نمیکنه و میگه دلیل اصلی برای رفتنش پول بوده

نام ... چهارشنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲

این باشگاه همیشه همین بوده برای عده ای پول سریع جور میشه ولی بقیه …
لعنت به هر چی نامرد توی دنیاست از داعش خارجی گرفته تا این داعشی های داخلی

نام ... چهارشنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴

آخر حرف اینه که
پول باشه حالا هر کی میخواد باشه!