کد خبر : 30714
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 17:33
-

افتخاری:تاسیسات از حضور در پرتغال انصراف داد

افتخاری:تاسیسات از حضور در پرتغال انصراف داد
رئیس کمیته فوتسال از انصراف باشگاه تاسیسات برای حضور در پرتغال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری درخصوص شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: با ارسال نامه ای به تیم تاسیسات دریایی ایران به این تیم اعلام کردیم که در صورتی که پرداخت هزینه های اعزام به پرتغال را پرداخت می کند، این تیم به جای تیم ملی فوتسال در بازی دوستانه با پرتغال شرکت کند.
وی ادامه داد: صبح امروز نشست هیات مدیره این باشگاه برگزار شد تا در این خصوص تصمیم گیری و نظر نهایی شان را به کمیته فوتسال اعلام کنند که در نهایت به ما اعلام شد که صورت مالی این باشگاه اوایل سال بسته می شود و به این دلیل که موضوع اعزام این تیم به پرتغال در پیش بینی های این باشگاه قرار نگرفته است، بنابراین باشگاه تاسیسات دریایی ایران قادر به تامین هزینه های مالی سفر به پرتغال نیست.

رییس کمیته فوتسال افزود: در نتیجه کمیته فوتسال تصمیم گرفت اردوی تیم ملی فوتسال را زیر نظر دستیاران قبلی تیم ملی برگزار کند تا در نهایت تیم ملی فوتسال به پرتغال اعزام شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱

بسیار کار پسندیده ومعقولی میباشد. آخر مگر میشود یک تیم باشگاهی بجای تیم ملی راهی پرتقال شود بعد هم سرمربی این تیم بگوید هیچ مهره ای از تیمهای دیگر نیا ز ندارم. که این خود جفا در حق سایر بازیکنان تیم ملی بود.

نام جمعه , ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴

ار اول هم معلوم بود وحید شمسایی این کاره نیست پدر بزرگ ولی تو این چیزا رو نمی فهمی پدر جان !! بهتره دنبال مربی ترسو نباشی بابا افتخاری!!