کد خبر : 30676
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 11:40
-

ترابیان:قرار نیست میزبانی جام باشگاه ها را به مشهد بدهیم

ترابیان:قرار نیست میزبانی جام باشگاه ها را به مشهد بدهیم

یه گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در خصوص اینکه گفته می‌شود مشهد جایگزین اصفهان برای برگزاری جام باشگاههای آسیا شده اظهار داشت: نه بحث چنین مسئله‌ای بوده است و نه این موضوع وجود دارد نمی‌دانم خبر این مسئله از کجا مطرح شده است مگر AFC حاضر است هر روز یک بار میزبان را تغییر

یه گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در خصوص اینکه گفته می‌شود مشهد جایگزین اصفهان برای برگزاری جام باشگاههای آسیا شده اظهار داشت: نه بحث چنین مسئله‌ای بوده است و نه این موضوع وجود دارد نمی‌دانم خبر این مسئله از کجا مطرح شده است مگر AFC حاضر است هر روز یک بار میزبان را تغییر دهد؟! اگر بخواهیم شهر میزبان را تغییر دهیم باید یکسری دلایل ویژه داشته باشیم که آنهم مسئولان AFC آن را مورد مطالعه قرار می‌دهند و پس از آن اعضای کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا در صورت موافقت قبول می‌کنند که شهر میزبان تغییر کند.

وی ادامه داد: اینگونه نیست که یک شبه بتوانیم میزبانی را تغییر دهیم. هر کسی که چنین مسائلی را مطرح می‌کند بدون مطالعه، نظر خام داده است.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در خصوص ناراحتی که در جلسه با مسئولان اصفهانی به وجود آمده گفت: ناراحتی خاصی نبود هیات اصفهان با کمال علاقه خود موافقتش را مبنی بر میزبانی اعلام کرد حالا در جلسه اگر بحث و گفت‌وگویی می‌شود نباید آن را دعوا تلقی کرد. اصلا علت برگزاری جلسات این است که بحث و گفت و گو شود تا نتایج مطلوبی به دست آید.

ترابیان افزود: پس از این جلسه کفاشیان تصمیم گرفت تمام موارد اجرایی مربوط به میزبانی به عهده هیات فوتبال استان اصفهان باشد و بنده هم به عنوان نماینده فدراسیون در این بازی‌ها تمامی ارتباطات بین مسئولان AFC و مسئولان اصفهانی را دنبال کنم. تا تعامل بهتری بین افراد وجود داشته باشد.

وی در مورد اینکه ‌آیا ستاد برگزاری مسابقات لغو شده گفت: خیر آن ستاد هم وجود دارد اما قرار شد که وظایف تقسیم‌بندی شود و زیر جزئیات مشخص شد. قرار است ناظران AFC برای بازدید از امکانات شهر اصفهان ۱۸ خرداد وارد ایران شوند و ما در تاریخ ۲۰ خرداد هم قرعه کشی رقابت‌ها را خواهیم داشت.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.