کد خبر : 30690
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 14:53
-

مرادحاجتی:چون پیشنهاد مس بهتر بود، جدا شدند/فصل گذشته ناظم‌الشریعه و صمیمی با حداقل پول در حفاری ماندند

مرادحاجتی:چون پیشنهاد مس بهتر بود، جدا شدند/فصل گذشته ناظم‌الشریعه و صمیمی با حداقل پول در حفاری ماندند
علیرضا مرادحاجتی با بیان اینکه هنوز بودجه فصل آینده حفاری مشخص نشده است، گفت: زمانی که بودجه تیم فوتسال مشخص شود، درباره سرمربی هم فکر می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا مرادحاجتی با بیان اینکه هنوز بودجه فصل آینده حفاری مشخص نشده است، گفت: زمانی که بودجه تیم فوتسال مشخص شود، درباره سرمربی هم فکر می کنیم.

مدیرعامل باشگاه  حفاری اهواز در پاسخ به این سوال که گزینه سرمربیگری حفاری بعد از انتخاب محمد ناظم‌الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی امید فوتسال چه کسی است، اظهار کرد: هنوز درباره سرمربی فصل آینده تصمیم‌گیری نکرده‌ایم و بعد از هدف‌گذاری و تعیین بودجه تیم فوتسال برای فصل آینده، درباره این موضوع فکر می‌کنیم.

وی درباره جدایی سه بازیکن این تیم و پیوستن به مس سونگون، گفت: این سه بازیکن صحبتی با من نداشته‌اند و بعد از مذاکره با ایرج کریمی سرپرست تیم، به مس سونگون پیوستند. راضی به جدایی آن‌ها نبودیم اما به دلیل اینکه قراردادی نداشتیم و پیشنهاد مس بهتر بود به آن جا رفتند.

مرادحاجتی تاکید کرد: هدف اصلی تیم فوتسال حفاری پرورش بازیکنان مستعد و نیز خدمت به کشور است. بازیکنانی که به مس پیوستند در این باشگاه رشد کردند اما وقتی با یک مبلغ بالاتر مواجه شوند طبیعی است که به تیم دیگری می‌روند. تیم ما به دلیل دولتی بودن توانایی رقابت با تیم‌های دیگر برای پرداخت دستمزد بالاتر را ندارد.

وی ادامه داد: برای فصل بعد هم از جوانان مستعد استفاده می‌کنیم و به دنبال بازیکنان گران‌قیمت نمی‌رویم. در فصل گذشته ناظم‌الشریعه، صمیمی و … با حداقل پول در حفاری ماندند و از آنها تشکر می‌کنم.

مدیرعامل تیم فوتسال درباره دریافت حق رشد بازیکنان جدا شده از این تیم، خاطر نشان کرد: طبق قانون باید ۳۰ درصد از مبلغ قراداد خود جدید را به باشگاهی که در آن به طور حرفه‌ای فوتسال را آغاز کرده‌اند بازگردانند. البته این پول زیاد نخواهد بود و در مقایسه با هزینه‌های باشگاه بسیار ناچیز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

خنده داره واقعا باحداقل اینهاهردوشون که بالاترین رقم رو گرفتن داخل حفاری چرا اینقدر پاچه خواری میکنی مدیرعامل هیچ کاره

مطلع جمعه , ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲

اقای حاجتی سلام چندنکته خدمتتان عرض کنم :
۱-اقای کریمی رییس امورورزش حفاری است وعلاوه بران سرپرست فوتسال حفاری .اختلاف شما وکریمی برکسی پوشیده نیست وجالبتر اینکه نه شماضررمیکندونه اقای کریمی .متضرراصلی این ماجرا فقط وفقط تیم فوستال حفاری است وبازیکنان تیم
۲-اقای ناظم الشریعه را شما به اهوازاوردی .خوت هم میدانی بجه دلیل .رفتنش هم الان به صلاح است وگرنه اوازلحاظ فنی یک مربی متوسط به پایین است.این را همه میدانند غیرازشما
۳-چرامربی وبازیکن برای رفتن ازتیم باید باسرپرست در ارتباط باشند ونه شما.
۴-اقای حاجتی عزیزیک ضرب المثل قدیمی هست که میگوید خانه برسراهالی ان خانه خراب میشود ولاغیر.ستون وارکان تیم فوتسال حفاری از ابتدای تاسیس ان بردوش بازیکنان بومی ان بوده است واگر نبودند مسعود حمیدی ها وبردارن لویمی وغبیشاوی وضیاغم و…این تیم الان اصلا وجودخارجی نداشت .همین بازیکنان بودند که تیم شما از لیگ ۲کشور در عرض ۲سال به لیگ برتر اوردند.
۵-ودراخراقای شما مدیر عامل حفاری هستید وبابت هر انتخابی که میکند درپیشگاه خدای خود باید پاسخگو باشد.
فقط این نکته رالحاظ کنی تیم فوتسال حفاری نیاز به یک پاکسازی زیادی دارد .
ایام به کام

نام ... شنبه , ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

ماشالله به قایدی