کد خبر : 30752
تاریخ انتشار : جمعه 8 خرداد 1394 - 15:26
-

طیبی:از انتخابم به عنوان محبوبترین بازیکن تیم ملی خوشحالم/ هنوز با مسی ها توافق نکرده ام

طیبی:از انتخابم به عنوان محبوبترین بازیکن تیم ملی خوشحالم/ هنوز با مسی ها توافق نکرده ام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی که اخیرا به عنوان بهترین فوتسالیست سال استان خراسان انتخاب شده بود، هفته گذشته هم  نظرسنجی پایگاه خبری فوتسال ایران به عنوان محبوبترین بازیکن بازیکن تیم ملی فوتسال انتخاب شد تا افتخاراتش ادامه داشته باشد. در این نظرسنجی علاوه بر طیبی، علی اصغر حسن زاده، مصطفی نظری، فرهاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی که اخیرا به عنوان بهترین فوتسالیست سال استان خراسان انتخاب شده بود، هفته گذشته هم  نظرسنجی پایگاه خبری فوتسال ایران به عنوان محبوبترین بازیکن بازیکن تیم ملی فوتسال انتخاب شد تا افتخاراتش ادامه داشته باشد.

در این نظرسنجی علاوه بر طیبی، علی اصغر حسن زاده، مصطفی نظری، فرهاد فخیم، محمد طاهری و محمد کشاورز هم حضور داشتند که طیبی توانست با اختلاف و با ۳۷ درصد عنوان محبوبترین فوتسالیست تیم ملی را از آن خود کند.

طیبی که حدود ۱۰ روزی است از روسیه به ایران بازگشته و از فردا در تمرینات تیم ملی حضور خواهد یافت، در این باره به خبرنگار مهر گفت: دست تک تک کسانی که به من رای دادند را می بوسم. امیدوارم لیاقت این انتخاب را داشته باشیم. این یک اتفاق خوشحال کننده برای من است.

وی افزود: بازیکنان بزرگ دیگری در این نظرسنجی بودند که قرار گرفتن نام من در کنار آنها، باعث افتخار است. تک تک بازیکنان حاضر در این نظرسنجی از بهترین های آسیا و دنیا هستند ولی یکبار دیگر لطف خدا شامل حال من شد و از انتخابم خیلی خوشحالم.

لژیونر فوتسال ایران همچنین درباره خبر توافقش با باشگاه مس سونگون برای فصل آینده، گفت: من روز پنجشنبه تبریز بودم و با مدیرعامل باشگاه مس سونگون صحبتهایی داشتم. حرفهای ما دوستانه بود ولی توافقی در کار نبود. ضمن اینکه من هنوز با تیم نوریل قرارداد دارم و باید ابتدا وضعیتم را مشخص کنم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

یادت رفت از سای. دوستات که خیلی زحمت کشیدن تا انتخاب بشى تشکر نکردی ههههه استن خراسانم که قدرت بهادی بوده ولی جناب عالی رو اعلام کردن معلومه خیلی فعالی ماشالا به انرژیت خخخخ

نام ... جمعه , ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

حسین طیبی خدا پدر و مادر حسین افضلی را بیامرزه که سکوی پرش تو شد

دادا احمد شنبه , ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

حسین طیبی به خدا یه دونه ای مثل نیست داداش کوریه چشم دوشمنات

ناشناس شنبه , ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

سلطان حال حاضر فوتسال اسسیا فقط حسین طیبی