کد خبر : 30767
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 - 9:15
دسته‌بندی نشده
-

رمضانی:حضور شمسایی در تاسیسات بسیار تاثیر گذار بوده است

رمضانی:حضور  شمسایی در تاسیسات بسیار تاثیر گذار بوده است
قائم مقام باشگاه تاسيسات دريايی ايران از آخرین وضعیت این باشگاه گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ولی الله رمضانی قائم مقام باشگاه تاسیسات دریایی ایران با بیان این که تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران توانسته با در اختیار گرفتن بازیکن های مطرح کشور قهرمان لیگ برتر شود، افزود: حضور وحید شمسایی در نیمکت تیم تاسیسات بسیار تاثیر گذاربوده است.

وی با تاکید بر اینکه پس از قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور به جام باشگاه های آسیا راه پیدا کرده ایم، افزود: چند سالی است که تیم ملی فوتسال نتوانسته نتایج لازم را در مسابقات مختلف بدست آورد ولی باشگاه تاسیسات دریایی تهران تدابیری اندیشیده است تا بتواند عنوان قهرمانی رقابت های جام باشگاه آسیا را بدست آورد.

قائم مقام باشگاه تاسیسات دریایی تهران تصریح کرد: محمد کشاورز، ابوالقاسم عروجی و قدرت بهاری سه بازیکنی هستند که برای مسابقات جام باشگاه های آسیا به تیم تاسیسات دریایی تهران پیوستند.

رمضانی با اشاره به اینکه تمرینات تیم تاسیسات دریایی ایران برای حضوری موفق در جام باشگاه های آسیا آغاز شده است، گفت: این رقابت ها با حضور ۱۲تیم در نهم مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هواداران تاسیساتی شنبه , ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

سلام عرض می کنم خدمت آقای رمضانی عزیز امیدوارم تیم تاسیسات امسال با داشتن بازیکنای خوبی مثل مجید ریسی ،کشاورز، مصطفی نظری ،محمدرضاسنگ سفیدی ،محسن منتظمی، زارع و بقیه بازیکن دیگه تیم به راحتی بتون مقام قهرمانی در اسیا کسب کن و این قهرمانی تقدیم کنن به مردم خوب کشورمون تا این قهرمانی باعث بشه تیم فوتسال ایران به جای اصلیش در آسیا برسه .جادار از سرمربی زحمت کش تیم و برادر بزرگوارش که باعث شد تیم راحتر به مقام قهرمانی در لیگ برتر برس تشکر کرد.

ا.س شنبه , ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶

حاج ولی دمت گرم