کد خبر : 30779
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 - 9:37
-

سالن نقش جهان ، هنوز کاربری ورزشی ندارد!

سالن نقش جهان ، هنوز کاربری ورزشی ندارد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حدود یک ماه پیش بود که اعلام شد کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال در اصفهان موافقت کرده است. پس از اعلام موافقت اولیه، بازرس AFC برای بررسی امکانات میزبانی به اصفهان سفر کرد و در نهایت نیز سالن ۲۵ آبان به عنوان سالن اصلی رقابت‌های باشگاهی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حدود یک ماه پیش بود که اعلام شد کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال در اصفهان موافقت کرده است.

پس از اعلام موافقت اولیه، بازرس AFC برای بررسی امکانات میزبانی به اصفهان سفر کرد و در نهایت نیز سالن ۲۵ آبان به عنوان سالن اصلی رقابت‌های باشگاهی آسیا انتخاب شد.

این تصمیم با واکنش‌هایی همراه شد زیرا از یک طرف سالن استانداردهای لازم برای میزبانی را نداشت و باید در فاصله زمان باقی مانده تا این مسابقات، امکاناتش مهیا شود، از سوی دیگر نیز با توجه به دور بودن سالن ۲۵ آبان از مرکز شهر، تیم تاسیسات تهران که به عنوان نماینده کشورمان باید در رقابت‌های باشگاهی آسیا به میدان برود، معترض حضور در این سالن شده است.

در روزهای گذشته اخبار متفاوتی در مورد نشست هماهنگی این مسابقات منتشر شد که بر مبنای آن شایعه شده هیئت فوتبال استان اصفهان تمایلی برای برگزاری این مسابقات نداشته است و به اجبار این امر را پذیرفته و از این رو اختلافاتی بین فدراسیون با هیئت اصفهان به وجود آمده است.

پس از مطرح شدن این بحث، برخی رسانه‌ها مدعی شدند شهر مشهد قرار است جانشین اصفهان شود اما رئیس هیئت فوتبال اصفهان این مسئله را تکذیب کرده و مدعی شده که تغییری در میزبانی اصفهان ایجاد نشده است.

پیش از این نیز در گزارش دیگری به این مسئله اشاره کردیم که با وجود اینکه چند سالی از بهره‌برداری سالن ۲۵ آبان سپری می‌شود، این سالن هنوز کاربری ورزشی پیدا نکرده و برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بهترین فرصت برای آماده‌سازی و رسیدن این سالن به استانداردهای مورد نظر است، در صورتی که میزبانی مقدمه‌ای برای ایجاد مشکلات دیگر نشود.
منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.