کد خبر : 30883
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 خرداد 1394 - 11:16
-

زمان حضور بازیکنان تاسیسات در تیم ملی مشخص شد

زمان حضور بازیکنان تاسیسات در تیم ملی مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که پیش از این عنوان شده بود بازیکنان تیم فوتسال تاسیسات دریایی هفته آینده به اردوی تیم ملی فوتسال اضافه می‌شوند، با این حال با رایزنی وحید شمسایی سرمربی تاسیسات با کمیته فوتسال، مقرر شد بازیکنان تاسیسات سه روز قبل از اعزام تیم ملی به پرتغال، به اردوی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که پیش از این عنوان شده بود بازیکنان تیم فوتسال تاسیسات دریایی هفته آینده به اردوی تیم ملی فوتسال اضافه می‌شوند، با این حال با رایزنی وحید شمسایی سرمربی تاسیسات با کمیته فوتسال، مقرر شد بازیکنان تاسیسات سه روز قبل از اعزام تیم ملی به پرتغال، به اردوی این تیم اضافه شوند.

وحید شمسایی با تایید این مطلب گفت: ما خودمان را برای مسابقات جام باشگاه های آسیا آماده می کنیم و فعلا در دوران بدنسازی هستیم. اگر در آسیا نبودیم، بازیکنان را زودتر به تیم ملی می‌دادم. تیم ملی همیشه در اولویت است ولی اینبار بازی با پرتغال تدارکاتی است و ما نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا هستیم.

وی افزود: من با رئیس کمیته فوتسال و محمد هاشم زاده مربی تیم ملی هم صحبت کردم و گفتم اگر بخواهند سه روز قبل از اعزام تیم به پرتغال، بازیکنان تاسیسات را به تیم ملی می دهیم.

تیم ملی تیرماه به پرتغال می رود و دو دیدار تدارکاتی با تیم‌های اول و دوم پرتغال انجام خواهد داد. قدرت بهادری، مصطفی نظری، محمد کشاورز، سنگ سفیدی، ابراهیمی و ابوالقاسم عروجی از جمله بازیکنانی هستند که در فهرست اولیه تیم ملی برای تورنمنت پرتغال حضور داشتند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ashkan دوشنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

Janam nazari majbor shodan davat et konan soltani sakhre