کد خبر : 30920
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 خرداد 1394 - 18:13
-

طاهری:امیدوارم هرچه زودتر سرمربی تیم ملی انتخاب شود/ باید نتایج سال گذشته را جبران کنیم

طاهری:امیدوارم هرچه زودتر سرمربی تیم ملی انتخاب شود/ باید نتایج سال گذشته را جبران کنیم
بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: زنگ خطر برای فوتسال ایران به صدا در آمده و باید هر چه زودتر برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: همانطور که در رسانه‌ها مطرح شده همه می‌دانند که چه اتفاقاتی در تیم ملی رخ داده است هم اکنون تمرینات خود را از روز گذشته با حضور هاشم‌زاده و ناظم‌الشریعه آغاز کرده‌ایم که از جمله مربیان با سابقه و خوب کشورمان به حساب می‌آید.

وی در مورد اینکه آیا شأن تیم ملی ایران این است که سرمربی نداشته باشد تأکید کرد: قرار نبود که این اتفاقات رخ بدهد به هر حال هم اکنون شرایط خاصی رخ داده و ما بازیکنان هم زیاد در جریان این مسائل نیستیم. امیدوارم که هر چه زودتر سرمربی تیم ملی انتخاب شود به علت اینکه اردوی پرتغال را در پیش داشتیم مجبور شدیم این اردو را برگزار کنیم.

بازیکن تیم ملی در خصوص اردوی پرتغال و برگزاری دو بازی با تیم ملی این کشور گفت: ما سال سختی را در پیش داریم، در مسابقات گرند پریکس باید شرکت کنیم و امیدوارم بتوانیم نتایج گذشته را جبران کنیم و سال خوبی برای فوتسال ما باشد.

وی در مورد اینکه آیا معتقد نیست زنگ خطر برای فوتسال ما به صدا در آمده تأکید کرد: قطعاً چنین است. تیم‌هایی مثل ژاپن، چین، تایلند، ازبکستان و حتی کویت و قطر سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده‌اند و با برنامه‌ریزی دقیق پیشرفت می‌کنند که امیدوارم ما هم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های خود به همه نشان دهیم که همچنان قدرت اول در آسیا هستیم.

طاهری در مورد اینکه گفته می‌شود خسوس به پرتغال می‌آید گفت:‌ من هم در سایت‌ها خواندم که برخی‌ها می‌گفتند او حاضر می‌شود و برخی‌ها می‌گفتند نمی‌آید. به هر حال خسوس هم برای تیم ملی زحمت کشیده. ما به عنوان بازیکن وظیفه داریم آنچه که در زمین باید انجام دهیم را پیاده کنیم.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۳۰

چرا درمورد فصل جدید و تیم باشگاهیش سوال نکردین