کد خبر : 30913
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 خرداد 1394 - 18:32
-

هاشم زاده:فکر نمی کردیم خسوس ناگهان بگوید به ایران نمی آید/بازیکنان تاسیسات هفته پایانی به تیم اضافه می شوند

هاشم زاده:فکر نمی کردیم خسوس ناگهان بگوید به ایران نمی آید/بازیکنان تاسیسات هفته پایانی به تیم اضافه می شوند

محمد هاشم زاده مربی تیم ملی فوتسال که در حال حاضر تمرینات ملی پوشان را به همراه محمد ناظم الشریعه دیگر مربی تیم ملی زیر نظر دارد، درباره شرایط تیم ملی گفت: از روز گذشته بازیکنان با حضور در کمپ تیم های ملی به اردوی تیم ملی فوتسال پیوستند و یک نوبت ریکاوری را عصر

محمد هاشم زاده مربی تیم ملی فوتسال که در حال حاضر تمرینات ملی پوشان را به همراه محمد ناظم الشریعه دیگر مربی تیم ملی زیر نظر دارد، درباره شرایط تیم ملی گفت: از روز گذشته بازیکنان با حضور در کمپ تیم های ملی به اردوی تیم ملی فوتسال پیوستند و یک نوبت ریکاوری را عصر روز گذشته برگزار کردیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر زمان زیادی برای آماده سازی تیم جهت اعزام به پرتغال و برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل تیم ملی فوتسال این کشور نداریم به همین دلیل امروز صبح تست آمادگی جسمانی را در مجموعه ورزشی انقلاب از تک تک بازیکنان بعمل آوردیم.
مربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: در واقع هدف اصلی ما از برگزاری این تست، شناسایی نقاط ضعف و قوت هر بازیکن است، چراکه باعث می شود شناخت خوبی از شرایط بازیکنان داشته باشیم و در زمان کوتاه باقی مانده تمرینات تخصصی را برای هر یک از آنها در دستور کار قرار دهیم.
وی همچنین درباره ادامه اردوی تیم ملی فوتسال بیان کرد: اردوی تیم ملی فوتسال تا تاریخ ۳۰ خرداد و تا پیش از اعزام تیم به پرتغال ادامه خواهد داشت. البته بازیکنان تیم تاسیسات دریایی به دلیل حضور در رقابتهای جام باشگاه های فوتسال آسیا مشغول بدنسازی هستند و به دلیل اینکه تمرکز اصلی ما در تمرینات تیم ملی در حال حاضر موضوع بدنسازی است، بازیکنان تیم تاسیسات دریایی در باشگاه خود بدنسازی می کنند و حدود هفته پایانی اردوی تیم ملی به سایر بازیکنان ملحق خواهند شد.
هاشم زاده گفت: تمرین تیم ملی امروز هم از ساعت ۱۶ برگزار می شود و از صبح فردا تمرینات شکل جدی تری به خود می گیرد. بر همین اساس در نوبت صبح تمرینات بدنی را انجام خواهیم داد و در نوبت عصر دستورات تاکتیکی را مرور خواهیم کرد. علی اصغر حسن زاده به دلیل مصدومیتی که دارد تا پایان هفته در تمرینات تیم ملی شرکت نمی کند و از هفته آتی در کنار سایر بازیکنان به تمرین خواهد پرداخت.

محمد هاشم‌زاده در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: متاسفانه مشکلاتی برای تیم ملی به وجود آمد و خسوس نتوانست به تهران بازگردد. با توجه به اینکه تیم ملی بازی بسیار مهمی با پرتغال دارد این اردو را آغاز کردیم. امیدوارم هرچه زودتر سرمربی تیم ملی انتخاب شود و بتوانیم با قدرت بیشتر کار کنیم.

وی در مورد اینکه آیا فدراسیون با آنها قرارداد بسته گفت: معمولاً فدراسیون قرارداد می‌بندد حالا کمی با تأخیر این اتفاق رخ می‌دهد. این موضوع هم به دلیل مشکلاتی بود که پیش آمد فکر نمی‌کردیم که خسوس ناگهان بگوید که به ایران نمی‌آید.

مربی تیم ملی فوتسال در خصوص دو بازی دوستانه مقابل پرتغال اظهار داشت: بازی‌هایی بسیار سختی داریم که متأسفانه اردوهایمان هم دیر آغاز شد. ۲۰ روز برگزاری اردو خیلی کم است آن هم در شرایطی که بازیکنان استراحت کرده بودند و در کوران مسابقات نبودند. امیدوارم که بازیکنان با این شرایط کنار بیایند و بتوانیم بازی‌های خوبی با پرتغال انجام دهیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی یکشنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴

سلام میشه بگید هاشم زاده چه رزومه ای در مربیگری داره که لیست تیم ملی رو میده کدوم تیمو توی لیگ داشته واقعا اتفاق های خنده دار زیاد میفته تو این فوتسال البته شما رسانه ها هم بیتقصیر نیستید به خیلیها که نباید گیر بدید ایراد میگیرید ولی اگه دلتون میسوخت واسه همه یجور بودید قرار نیست هر کی بازی ملی داره بشه مربی تیم ملی شمسایی هم با چند تا تیم قهرمان شده همم ۲ سال به عنوان مربی تیمو قهرمان کرده

نام ... سه شنبه , ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۳:۰۸

با علی موافقم
هاشم زاده نه تنها تجربه
بلکه شخصیت و سواد مربیگری رو هم نداره…
فقط بحال این فوتسال باید تاسف خورد.
حاجی افتخاری شما به فوتسال این مملکت گند زدی… گند.. گند..