کد خبر : 138161
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 13:42
-

شمسایی:هیچ پولی خارج از قراردادم از فولاد ماهان نگرفته‌ام/ ریخته‌گران، رنسانسی در فوتسال ایجاد کرد

شمسایی:هیچ پولی خارج از قراردادم از فولاد ماهان نگرفته‌ام/ ریخته‌گران، رنسانسی در فوتسال ایجاد کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی از سال ۸۷ تا ۹۰ به عنوان بازیکن تیم فوتسال فولاد ماهان اصفهان بازی کرده است. سال‌هایی که باشگاه تحت مالکیت بهروز ریخته‌گران بوده است. او بازیکن شاخص تیم بوده و شاید این احتمال درباره‌اش به وجود بیاید که خارج از مبلغ قراردادش، هدایایی از مالک باشگاه دریافت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی از سال ۸۷ تا ۹۰ به عنوان بازیکن تیم فوتسال فولاد ماهان اصفهان بازی کرده است. سال‌هایی که باشگاه تحت مالکیت بهروز ریخته‌گران بوده است. او بازیکن شاخص تیم بوده و شاید این احتمال درباره‌اش به وجود بیاید که خارج از مبلغ قراردادش، هدایایی از مالک باشگاه دریافت کرده باشد که در آن صورت باید آن درباره آن پرداختی‌ها رد مال صورت گیرد. شمسایی درباره نحوه دریافتی‌هایش از باشگاه فولاد ماهان توضیحاتی را ارائه می‌دهد. بخشی از صحبت‌های شمسایی همچنین به حمایت او از عملکرد ورزشی ریخته‌گران مربوط می‌شود.

بعد از بازداشت بهروز ریخته‌گران، مالک باشگاه فولاد ماهان اصفهان در پرونده بانک سرمایه به اتهام اخلال در نظام اقتصادی، در صورت ارسال نامه رد مال برای فدراسیون فوتبال، شاید دریافتی‌های خارج از قرارداد شما از این فرد هم مورد بررسی قرار بگیرد.

تا کنون چیزی در این رابطه نشنیده‌ام و حرفی هم به ما زده نشده است. من زمان مالکیت آقای ریخته‌گران به اصفهان و باشگاه فولاد ماهان اصفهان رفتم. مطابق با قرارداد پولم را گرفته‌ام. تازه بخشی از قرارداد سال آخرم را هم از باشگاه دریافت نکردم که بابت آن طلب، رضایت دادم. هیچ پولی هم خارج از این چارچوب دریافت نکرده‌ام.

در زمان مالکیت بهروز ریخته‌گران با فولاد ماهان قهرمان شدید.

من کاری ندارم چه اتفاقی در پرونده بانک سرمایه برای آقای ریخته‌گران افتاده ولی ایشان در زمینه ورزشی، واقعاً رنسانسی در فوتسال به وجود آورد. ما براساس قراردادی که با این مجموعه داشتیم برای تیم فوتسال فولاد ماهان اصفهان بازی کردیم و در همان سال هم قهرمان لیگ شدیم و هم قهرمان آسیا.

نظرتان درباره این رد مال احتمالی چیست؟

من نمی‌توانم راجع به این موضوع صحبتی کنم. در مجموعه تحت مالکیت بهروز ریخته‌گران من تنها نبوده‌ام. در آن زمان محمدرضا ساکت هم مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان بود و هم عضو هیأت‌مدیره. جز ساکت خیلی افراد بودند که در باشگاه فولاد ماهان و فیروز صفه فعالیت می‌کردند و مبالغی را دریافت می‌کردند.

شما در نهایت به خاطر مشکلی که با مالکیت پیدا کرده بودید از این باشگاه جدا شدید؟

آقای بهروز ریخته‌گران در آن مدت خیلی محبت داشتند و من مشکلی با ایشان نداشتم. من سال آخر با یکی از برادران‌شان مشکل پیدا کردم که بخشی از پولم را هم نگرفتم و از باشگاه جدا شدم. به هرحال ما سال‌های خوبی را در فولاد ماهان داشتیم و آقای ریخته‌گران شرایط خوبی را به وجود آورده بود. موفقیت‌های زیادی کسب کردیم و اتفاقات خوبی را در فوتسال رقم زدیم.

از بهروز ریخته‌گران حمایت می‌کنید؟

ببینید من شاید در خانه خودم آدم خوبی باشم اما وقتی بیرون از خانه هستم با ماشین تخلفاتی مرتکب شوم. نمی‌توان آن تخلفات رانندگی من را وارد خانه‌ام کنند. درباره آقای ریخته‌گران هم من اصلاً نمی دانم خارج از فضای فوتسال چه اتفاقی برای او افتاده است اما واقعیت این است که بهروز ریخته‌گران تحول بزرگی را در فوتسال ایران به وجود آورد و بسیاری از بازیکنان این تیم در تیم ملی هم فعالیت می‌کردند. دیگر نمی دانم بعد از آن چه اتفاقی افتاد. دوست هم ندارم بدانم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.